kristinakicki

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Kristina - 23 juni 2011 14:48

  Det lyckades i år!  De här jordgubbarna har jag precis plockat i mitt land.

Dom är inte perfekta, en liten snigel har varit och nafsat, men jag förstår honom jordgubbar är så gott. Jag har tittat på dom varje dag och pratat med gubbarna och bett om att de ska vara mogna till midsommarafton.

Det känns bra när man har gjort ett arbete och det blir utdelning. Det är mycket jobb med jordgubbar, men när det lyckas och det blir en bra skörd då känns allt så bra.

Precis som det är i verkliga livet, bryr vi oss om varandra  och strör glädje omkring oss så får vi tillbaka detta.

För att skörda måste vi så!

 

En riktigt glad, trevlig, varm och regnfri midsommar önskar jag er alla som tittar in här.


Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards