kristinakicki

Alla inlägg under augusti 2010

Av Kristina - 31 augusti 2010 18:09

Jag har fått förfrågningar om distanshealing. Det är så fantastiskt att bara kunna skicka kärlek och det går fram. Om du ser någon som ser ledsen ut sänd dem en kärleksfull tanke. Det är så viktigt att tänka positivt om sig själv och andra. Om någon tänker illa om mig tar jag in det och mår inte bra. Men om det skickas kärleksfulla tankar tar jag in det och mår så gott. Jag skickar mycket distans, både kärlek och healing. För healing fungerar så bra på distans.

Kommentera gärna detta.

  

Av Kristina - 28 augusti 2010 19:13

Det jag väldigt gärna sysslar med är healing. Jag har utövat healing i över fem år. Har gått en hel del kurser. I våras tog jag certifikat på Englagård. Healingen är bland det bästa som hänt mig. Det har gett mig många nya fantastiska vänner och en mycket bättre hälsa. Det är  underbart att få ge healing till andra. Jag träffar även mina healingvänner och vi healar varandra. Det bästa med healing är att skicka på distans, det funkar mycket bra. Jag känner att jag kan vara till god hjälp för andra, och mig själv i mitt vardagliga liv.

  

Av Kristina - 28 augusti 2010 19:09

  

Jättegulligt om du skriver i min gästbok så vet jag att du tänkt på mig.

Av Kristina - 28 augusti 2010 18:48

Ringblommorna står så vackra nu, de är så användbara. Jag plockar blommor som jag torkar för att sedan ha i mitt hembakade bröd.

Sen lägger jag blommorna i en burk med kallpressad rapsolja som ska stå i fönstret en månad för att sedan bli en underbar salva som passar bra som fotsalva med mera. Det är mycket att ta hand om nu på hösten men det är inte lätt när det regnar så mycket. Jag vill så gärna ta frö på mina tagetes.

Sen har jag min julblomma som sitter i rabatten. Den vissnade aldrig i våras så jag satte ner den i rabatten och den blommar fortfarande  Jag tar nog in den igen för att se vad som händer.

     

Av Kristina - 24 augusti 2010 13:03

  

Varmt välkommen till min blogg! Hoppas att du kommer trivas.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards