kristinakicki

Alla inlägg under juni 2013

Av Kristina - 12 juni 2013 19:11

Gå in på Pisans blogg om du vill vara med på utlottning av ett mycket vackert halsband!


http://pisansblogg.bloggplatsen.se/2013/06/11/9925526-utlottning/


Av Kristina - 10 juni 2013 08:36

I fredags morse fick jag ett telefonsamtal från min syster, då hon hade fått ett konstigt mejl. Det handlade om att jag var i Liverpool och tappat plånboken och behövde pengar. Jag har varit i falkenberg och det visste alla mina nära och kära.

Jag kollade min mejl och fick en chock, allt var borta, alla adresser och det gick inte att mejla eller att ta emot mejl. Datorer begriper jag mig inte ett dugg på, men som tur var har jag en god vän och en son som är duktig på datorer. De kom direkt till mig på morgonen och försökte att få tag i yahoo, det var inte det lättaste. Men min son fixade allt åt mig och på kvällen hade yahoo fixat så allt var på plats igen.


Det här kändes inte roligt att få mejlen kapad, jag mådde dåligt hela dagen av det. Det satt någon nere i Afrika och ville visa hur duktig han var. Nu i efterhand så kan man ju undra varför de drog till med Liverpool, jag har inte en tanke på att åka dit.

Ni alla som fått ett konstigt mejl från mig, jag är helt oskyldig till detta. Jag är säker på att alla har förstått vad det hela handlade om.

Jag önskar alla en skön sommar.

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards