kristinakicki

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Kristina - 5 november 2010 09:32

Idag skiner solen ute, och jag hoppas på en underbar dag. Tänkte gå ut och köra sönder löv med gräsklipparen.     

Jag har kvar så fina squash som jag har odlat. Det fanns ett recept i Icacurien om en soppa som fall mig i smaken.

Den ska jag ha till lunch idag.

Sen är det dags att åka bort till kyrkogården och lägga på granris och krans.

Jag var inne i en blomsteraffär för att handla ett batterridrivet ljus jag tyckte det funkade så bra förra året. Men blev upplyst om att det är så miljöfarligt så dom har inte tagit in ljusen till försäljning i år.

Jag kommer att respektera detta och tända ljus på gammalt hederligt sätt.

Jag önskar er alla en lugn och fin helg.

kramar     




Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards