kristinakicki

Direktlänk till inlägg 10 juli 2011

Jag badar i Örlen

Av Kristina - 10 juli 2011 17:43

Jag har en så stor förmån att få bo vid en underbar badsjö. Jag kan gå ner och bada när jag vill - och det vill jag ofta! Det har varit lite segt med värmen i sjön i år, men nu är det varmt och vädret fint.

Mina barnbarn bor nära så vi badar ofta tillsammans, det är så mysigt. Så här vackert såg det ut när vi tog sista doppet igår afton.

   

Jag går gärna ner till sjön och bara sitter vid strandkanten en stund och tittar ut över det fridfulla vattnet.

Jag är så tacksam för att jag får uppleva den här underbara platsen och att få bada. Det här är min bästa tid, nu när jag kan sola, bada och pyssla i trädgården. Plocka bär och sylta och safta tycker jag också om.


Men mina kära bloggvänner och ni andra som tittar in här, jag har inte glömt er ni finns i mitt hjärta. Bara det regnar lite så kommer jag och hälsar på. Just nu finns det så mycket annat som lockar.

Goa kramar till er alla!

 
 
Jenny Sjöberg

Jenny Sjöberg

10 juli 2011 18:25

Ljuvliga bilder, mamma!

Roligt att du äntligen gör lite väsen av dig i bloggvärlden igen... Trevlig kväll!

http://jennyjon.bloggplatsen.se

Kristina

10 juli 2011 20:51

Tack kära dotter!
Ja det har varit en lång semester men det har varit skönt.
Trevlig kväll till dig med och kom ner och bada det är så varmt och skönt.
Kram på dig!

 
Kaela

Kaela

10 juli 2011 19:19

Bada och njut du - snart är det vinter.
Kramar om!

http://kaela.bloggplatsen.se

Kristina

10 juli 2011 20:49

Tack snälla för det kloka rådet jag kommer att bada och njuta.
kramar till dig och njut du med!

 
lillis

lillis

11 juli 2011 07:13

Ta vara på allt det vackra och njut, bloggen finns kvar.Fina foton
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Kristina

11 juli 2011 09:01

Tack snälla för din fina vänskap. Jag ska njuta.
Många goa kramar till dig min vän!

 
Pisan

Pisan

11 juli 2011 09:14

Vilka vackra bilder! Ni har det verkligen fint där ni bor. Härligt. Ha en fin måndag! Kramar! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Kristina

11 juli 2011 10:03

Ja det är rätt plats för mig. Nu ska jag strax gå ner och simma.
Jag önskar dig med en härlig dag.
Många goa kramar!

 
Ingen bild

Lena Svensson

12 juli 2011 08:59

Ja dessa vackra sommarkvällar är bland de saker jag saknar mest med att inte bo kvar i Karlsborg.... det är nästan smärtsamt vackert. Men vi var där en tur i förra veckan så att jag fick sitta nere vid fyren ett tag. Kram

Kristina

12 juli 2011 12:51

Hör gärna av dig när du är i närheten så kan vi träffas.
Men du bor väldigt fint du med, mysig liten stuga du har.
Karlsborg är så fint, vid fyren har jag aldrig varit får ta ett besök dit.
Kul att du tittar in.
Kramar till dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 31 december 2013 20:56

  Kanske lite konstigt att visa en julbock till nyår, men bättre sent än aldrig. Jag fyllde 60 år på Elisabeth-dagen. Min syster och hennes sambo bjöd ner mig och min sambo till  Lindome i början av december för att fira mig. Dom bjöd oss hela hel...

Av Kristina - 2 december 2013 07:04


  Under en lång tid har det bara varit stopp för mig var gång som jag har tänkt blogga. Nu på morgonen när jag gick ut till skjulet för att hämta kylväskan, så såg jag de här vackra kristallerna på dörren. Jag var bara tvungen att hämta kameran ...

Av Kristina - 21 augusti 2013 21:01


  Får jag presentera min docka Margareta. Vi har varit i Vadstena idag hos en kvinlig Dockdoktor. Margarareta har legat i en plastkasse i en garderob i många år. Förra sommaren när jag var i Vadstena gick jag in i en affär och kan ni tänka er där ...

Av Kristina - 14 augusti 2013 09:41

  Att gå in i sig själv och meditera är viktigt för kropp och själ, men det är inte alltid så lätt. Jag går i en meditationsgrupp, då är det lite enklare. Men jag känner att gärna mediterar i min ensamhet. Jag har flera cd med guidade meditationer...

Av Kristina - 5 augusti 2013 15:40


  I lördags hade vi en så trevlig släktträff med syskon, barn och barnbarn. Vädret var helt på vår sida och vi fick en heldag tillsammans. Vi träffades KL 12 och började med en tipspromenad som enbart handlade om min Pappas liv. Vår Far gick bort ...

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards