kristinakicki

Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

Underbar healingkväll

Av Kristina - 19 januari 2011 18:30

  

Igår kväll träffade jag några goda vänner, vi fick en fantastisk kväll tillsammans. Syftet med träffen var att vi skulle heala varandra, det var första gången vi träffades alla fyra tillsammans.

Vi har tidigare träffats på Healingkurser, men nu kände vi att vi ville ge varandra healing.     

Det blev så bra energier och vi fick så bra reultat, alla var så nöjda det kom även fram glimtar från tidigare liv.    

Jag kände mig glad över att vi fungerade så bra tillsammans ock att vi alla fick så fantastiska upplevelser.

Jag var den sista som låg på bänken och kände direkt en smärta i min fot, alla tre hjälptes åt att heala.( Har haft mycket värk i det benet.)

Efter det var det min onda vänsterarms tur, Jag har haft smärta och dålig rörlighet i armen i över 30 år.

Jag fick upplevelser från tidigare liv, om skador som förekommit i min axel, tjejerna hjälpte mig att läka dessa dåliga cellminnen med sina kunskaper om healing.    

Jag kände mig helt trygg och lugn, jag visste att jag var i goda händer.

Efter ett tag kändes det bättre i min arm, och när jag testade hade jag mycket bättre rörlighet, även mitt ben känns bättre idag.

Jag känner mig så nöjd för att jag var med om att ge en bra healing och att jag fick jag tog emot den underbara känsla som healingen gav mig.

Det var en upplevelse att själv få healing, jag brukar ju bara ge!

Jag ser framemot fler träffar.        

                                                  

      


 
 
Anita

Anita

19 januari 2011 22:32

Men oj, vad spännande. Kan du sånt ??? jag har hört talas om healing men aldrig träffat någon som ger eller tar emot. Du får brätta mera om sånt för det låter så spännande.
Tack för din kommentar hos mig ...
Ha det gott min vän och stor kram

http://minplats.bloggplatsen.se

Kristina

20 januari 2011 07:55

Vad roligt att du vill veta mer om healing.
Jag har bloggat om det tidigare så det finns i min blogg.
det är mitt största intresse nu för tiden.
Jag har upptäckt att jag mår bra av att både ge och få healing.
Jag bloggar gärna mer om detta.
Tack för din kommentarer, dom är alltid så positiva,det stärker mig och det negativa sänker mig.(Det blev ju ett rim.)
Jag skickar dig kärlekskramar min kära vän!

 
Ingen bild

Nina

20 januari 2011 09:30

Vad härligt att höra att du själv fick healing, för så mycket som du ger till andra hela tiden. Du är verkligen värd att själv få bli healad. Du är en helt underbar healer, och jag är så tacksam att ha fått healing av dig nu, innan du blir alltför berömd, för då blir det svårt att få en tid hos dig.
Många kramar till dig.

Kristina

20 januari 2011 15:11

Tack, tack, oj vad det värmer.
jag bloggade för ett tag sen om att jag i fortsättningen inte skulle tvivla på,mig själv utan bara tacka och ta emot.
Jag är så glad att jag har kunnat hjälpa dig,
jag gör det med glädje och kärlek.
Många kramar och tack för din vänlighet.

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

20 januari 2011 22:24

Det där låter spännande. Inget hokus pokus, alltså?
Sen måste jag fråga dig, när man klickar på dib länk får man fram en bild av dig och text, där det st¨r att sidan jag söker inte finns tillgänglig. Däremot finns "almanackan" så jag kan klicka mig fram till ditt senaste inlägg.
Calma har upplevt samma sak och undrar om det är något som du kan ändra i Inställningar.
Ha det gott!

Varma kramar,
Lambergsfrua

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

Kristina

21 januari 2011 14:57

Ja, healing är så spännande man vet aldrig vad som kommer fram.
Hokus pokus? Inte vet jag allt är så konstigt och svårt att förstå sig på.
Min dotter hade nog önskat att hon kunde lite hokus pokus, när hon skulle hjälpa mig med kameran och lägga in bilder.
Tack snälla för att du uppmärksammade min klantighet.
Dottern hjälpte mig med att ställa allt till rätta.
Jag vill ju att ni ska titta in in min blogg.
Många varma kramar och en trevlig helg.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 31 december 2013 20:56

  Kanske lite konstigt att visa en julbock till nyår, men bättre sent än aldrig. Jag fyllde 60 år på Elisabeth-dagen. Min syster och hennes sambo bjöd ner mig och min sambo till  Lindome i början av december för att fira mig. Dom bjöd oss hela hel...

Av Kristina - 2 december 2013 07:04


  Under en lång tid har det bara varit stopp för mig var gång som jag har tänkt blogga. Nu på morgonen när jag gick ut till skjulet för att hämta kylväskan, så såg jag de här vackra kristallerna på dörren. Jag var bara tvungen att hämta kameran ...

Av Kristina - 21 augusti 2013 21:01


  Får jag presentera min docka Margareta. Vi har varit i Vadstena idag hos en kvinlig Dockdoktor. Margarareta har legat i en plastkasse i en garderob i många år. Förra sommaren när jag var i Vadstena gick jag in i en affär och kan ni tänka er där ...

Av Kristina - 14 augusti 2013 09:41

  Att gå in i sig själv och meditera är viktigt för kropp och själ, men det är inte alltid så lätt. Jag går i en meditationsgrupp, då är det lite enklare. Men jag känner att gärna mediterar i min ensamhet. Jag har flera cd med guidade meditationer...

Av Kristina - 5 augusti 2013 15:40


  I lördags hade vi en så trevlig släktträff med syskon, barn och barnbarn. Vädret var helt på vår sida och vi fick en heldag tillsammans. Vi träffades KL 12 och började med en tipspromenad som enbart handlade om min Pappas liv. Vår Far gick bort ...

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards