kristinakicki

Alla inlägg den 31 december 2013

Av Kristina - 31 december 2013 20:56

 

Kanske lite konstigt att visa en julbock till nyår, men bättre sent än aldrig. Jag fyllde 60 år på Elisabeth-dagen. Min syster och hennes sambo bjöd ner mig och min sambo till  Lindome i början av december för att fira mig. Dom bjöd oss hela helgen på go mat både hemma och på stan. Vi var på julmarknad i Haga och det var en upplevelse för en annan lantis. Tack kära syster för en underbar helg.


När vi kom dit på kvällen hade syrrans sambo en speciell present till mig. Han hade gjort stommen till den här julbocken. Det finns väl inget trevligare än att få presenter där någon har lagt sin egen energi i. Det första jag gjorde när jag kom hem det var att klä bocken. Ibland har man lite tur, jag hade klippt granhäcken innan vi åkte och det var perfekt, det fanns precis så det räckte.


Nu har vi firat jul här och det blev lite annorlunda. Vi var hos våran son på Julafton och jag kände mig inte i form, halsen värkte. Till slut blev det så illa så jag fick gå hem och lägga mig. Jag tog värktabletter hela natten för att få sova lite. Jag åkte till jouren på Juldagen och det var halsfluss jag hade åkt på. Har fått penicilin och känner mig bättre. Men om jag får klaga var det en riktig pers. Så därför firar jag en lugn nyår och kryper nog snart till sängs.

 Men jag önskar alla ett alldeles underbart nästa år.


 


Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards