kristinakicki

Alla inlägg den 2 december 2013

Av Kristina - 2 december 2013 07:04


Under en lång tid har det bara varit stopp för mig var gång som jag har tänkt blogga. Nu på morgonen när jag gick ut till skjulet för att hämta kylväskan, så såg jag de här vackra kristallerna på dörren. Jag var bara tvungen att hämta kameran och fota. Det är otroligt så vackra mönster naturen kan göra för oss. Att ge sig tid att se detta vackra och att stanna upp en liten är precis vad man behöver.


Jag är så glad och tacksam för de vänner som saknat mig på bloggen. Det har varit så mycket här, så är det ibland i livet. Vänner har alltid var viktigt för mig och jag har så många goa vänner. Men igår kväll fick jag ett samtal att en vän som alltid har betytt så mycket för mig hade gått över till andra sidan. Det känns mycket ledsamt men hon behövde inte lida och det är viktigast.

Nu ska jag åka och träffa några vänner och vi ska heala varandra och det är precis vasd jag behöver idag. Ha det gott alla goa bloggvänner och jag önskar en mycket bra dag.

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards