kristinakicki

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Kristina - 25 februari 2013 07:32

 

Mossiga stenar får mig att gå in i sagans värld. Mina barnbarn fick teaterbiljetter i julklapp och födelsedagspresenter. För två veckor sedan var vi och såg Ronja Rövardotter på stadsteatern. Igår var det dags för skönheten och odjuret. Jag hade bara med mig Lova den här gången. Det är så bra presenter med teaterbiljetter för då får jag umgås med mina barnbarn. Jag måste även erkänna att jag gillar sagor jättemycket. Det var en fin föreställnig vi var på igår med underbar musik. Vi njöt mycket av föreställningen jag och lova.


Jag är så tacksam att mina barnbarn tycker om att gå på teater. Jag tror det är extra viktigt nu i datans värld, där allt är serverat. På teatern och i böcker kan du använda din egen fantasi. Det är ett väldigt bra sätt att umgås på.

jag hpoppas innerligt att de fortsätter att önska teaterbiljetter på sina födelsedagar.

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards