kristinakicki

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Kristina - 18 december 2012 20:42

 

I kväll har jag verkligen fått lugn och ro. Jag har varit i Ransbergs kyrka och lyssnat på julsånger. Vilka duktiga musikanter vi har i Tibro församling. Jag har bara suttit och njutit av Ransbergskören m.m Marie sjöng Ave Maria och O helga natt så jag blev tårögd, så vackert var det. Att sitta i  kyrkan och sjunga Stilla Natt och Nu tändas tusen juleljus, då kommer det en lugn och avslappnande känsla i kroppen.


 Prästen tackade Ingrid för hennes evenemang och talade om att tyvär hade han ingen blomma att ge, Men en kram kunde hon gärna få och så blev det. Efteråt bjöds det på glögg och pepparkaka och vi tittade på julkrubban och minglade.

Vad skönt att allt det stela är borta i kyrkan och att alla hjälptes åt med allting. Det gör det lättsammare att gå till kyrkan, som är en underbar plats med positiva energier.



Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards