kristinakicki

Direktlänk till inlägg 13 april 2012

Solned gång över Örlen

Av Kristina - 13 april 2012 15:37

               Igår kväll var jag ute ett ärende och såg att det var en så vacker solnedgång över sjön. Jag rusade in efter kameran och gick ned till sjön och fotade. Det var precis i sista minuten jag kom ner, det går ganska fort för solen att gömma sig bakom träden.

Med dessa bilder önskar jag er alla en solig och trevlig helg med många trevliga möten.  

 

 

    

 dfgh 



 
 
carri

carri

13 april 2012 18:40

ååå vad vackert !
blev min första tanke.
ha en god fredagskväll !

http://carri.bloggplatsen.se

Kristina

13 april 2012 19:47

Ha en bra kväll du med och tack för att du tittar in.
Go kram!

 
lillis

lillis

14 april 2012 07:11

Så vackra foton
Önskar dig en bra helg
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Kristina

14 april 2012 09:12

Ja så vackert är det inte idag, det har varit en väldig dimma på morgonen.
Ha det gott och goa kramar!

 
annemon

annemon

14 april 2012 13:27

Såå vackra bilder du delar med dig, underbart att få se dom vilken lycka om du bor så nära sjön så det bara är att springa ner och fota.
Ha en fin helg/kram

http://annemon.bloggagratis.se

Kristina

14 april 2012 21:00

Jag bor så fint, det är bara det att trädgården kunde ha varit lite mindre. Det bästa jag vet det är att bada och att bara gå rätt ner från tomten till sjön är en stor lycka.
Go kram till dig!

 
wiper

wiper

14 april 2012 14:14

Så vackert men blir alldeles tagen. Det är inte lätt att få såna bra bilder. Jag skulle vilja stå där och njuta just nu

Ha en bra lördag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Kristina

14 april 2012 20:48

Det var nog bara tur jag är inte alls bra på att ta kort.
Men jag är nöjd själv och det är inte illa.
Ja det är underbart att stå nere vid sjön och titta på solnedgången.
Go kram och tack för att du tittade in.

 
skogsnuvan

skogsnuvan

14 april 2012 16:16

Så vackert. Nu börjar den härliga tiden som kallas vår med de genomskinligt vackra ljusa kvällarna, fågelsången och energin som kommer tillbaka till oss alla av ljuset och värmen.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Kristina

14 april 2012 20:27

Det var så vackert skrivet så det finns inget mer att säga än att instämma.
Go kram till dig!

 
Lena

Lena

14 april 2012 16:59

Är himlen alltid blå? Vackra bilder.

http://lillahonshuset.bloggplatsen.se

Kristina

14 april 2012 19:17

Tack snälla!
Ha en trevlig kväll och ha det gott och go kram!

 
Mandamonki

Mandamonki

14 april 2012 19:35

Hejsan Kicki! Mitt namn är Manda och i min blogg pågår just nu lottningen! Det betyder att du kan skriva in din bloggadress bland mina kommentarer i min blogg och sen så kommer jag att lotta ut en 2 vinnare som får synas framför 50-60 läsare! Du bör nog vara med eftersom din blogg är super bra och intressant! // Mandamonki

http://mandamonki.bloggplatsen.se

Kristina

14 april 2012 20:46

Tack snälla för berömmet av min blogg. jag har varit hos dig och kommenterat.
Välkommen tillbaka!
Go kram!

 
Mandamonki

Mandamonki

14 april 2012 20:47

Tack för din vänliga kommentar och jag tittar gärna in hos din trevliga blogg!

http://mandamonki.bloggplatsen.se

Kristina

14 april 2012 21:01

Du är så välkommen goa du
!Kram igen!

 
Karin

Karin

16 april 2012 00:24

Vilka vackra bilder! Det finns mycket fint att glädja sig åt, bara man lyfter blicken och tittar sig omkrig!
Läser också att du ska bli mormor! Så roligt! Mitt minsta barnbarn, Emmy 6 år, berättade för mig om den nya rosa vårjackan och de ny skorna hon hade fått. Då kom storebror och undrade vad vi pratade om? Då sa Emmy: Det är TJEJSNACK!! Och jag var så glad att jag fick vara en av tjejerna!
Kram Karin

http://pixelmojan.se

Kristina

16 april 2012 08:19

Ja de ger många glada skratt och även självkänsla de små liven. Underbar historia, så var den sann också.
Ja vi ser framemot att ett nytt litet liv ska födas.
Ha det gott och go kram!

 
Ingen bild

Marianne

18 april 2012 09:50

Du är inte bara duktig på att ta kort utan även bra på att ge healing. Tack för den sköna känslan som healingen gav. Vi hade ju också en trevlig och givande dag på hälsomässan.Ha en bra dag. Kramar.

Kristina

20 april 2012 15:00

Tack snälla Marianne för berömmet.
Visst hade vi det trevligt på hälsomässan och jag mådde så gott.
Hoppas att jag inte hann smitta dig för helt plötsligt fick jag skyhög feber i måndags kväll.
Jag har legat och suttit och gått fram och tillbaka och upp och ner sen dess.
jag hoppas att de kan göra ett undervärk på vårdcentralen för jag är totalt slut av brist på sömn och jobbig andning.
Hoppas att ni kommer snart igen så kan du få healing igen.
Go kram och en trevlig helg.

 
skrivmoster

skrivmoster

20 april 2012 08:41

Både trolskt och vackert! Vilket sken!!

Önskar dig med en riktigt skön och trevlig helg! Kram!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Kristina

20 april 2012 14:54

Tack snälla, solnedgångar är underbara. Jag fick en jättehög feber med frossa i måndagskväll. Så här dåligt vet jag inte när jag mådde sist. Jag tycker inte om att äta penicillin men jag har nog inte något val. Jag gör snart vad som helst för att bli av med tjutandet i bröstet och den tröttsamma andningen.
Skönt att jag fick lite kommentare så jag kan beklaga mig lite (mycket).
Önskar dig med en riktigt bra helg och go kram från mig!

 
wiper

wiper

20 april 2012 09:32

Vill bara önska dig en fin helg. Sköt om dig

Varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Kristina

20 april 2012 14:47

Tack snälla!
Sitter och väntar på att få åka till vårdcentralen. Har tjut i lungorna och har inte kunnat sova på 4 nätter. Så fort jag lägger ner huvudet får jag panik av att inte kunna andas ordentligt. der är många år sen som jag var hos doktorn, jag hoppas att de kan hjälpa mig. längtar bara efter att få sova.
Jag blir så glad över att du tittar in har inte orkat något på hela veckan.
Goa kramar till dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 31 december 2013 20:56

  Kanske lite konstigt att visa en julbock till nyår, men bättre sent än aldrig. Jag fyllde 60 år på Elisabeth-dagen. Min syster och hennes sambo bjöd ner mig och min sambo till  Lindome i början av december för att fira mig. Dom bjöd oss hela hel...

Av Kristina - 2 december 2013 07:04


  Under en lång tid har det bara varit stopp för mig var gång som jag har tänkt blogga. Nu på morgonen när jag gick ut till skjulet för att hämta kylväskan, så såg jag de här vackra kristallerna på dörren. Jag var bara tvungen att hämta kameran ...

Av Kristina - 21 augusti 2013 21:01


  Får jag presentera min docka Margareta. Vi har varit i Vadstena idag hos en kvinlig Dockdoktor. Margarareta har legat i en plastkasse i en garderob i många år. Förra sommaren när jag var i Vadstena gick jag in i en affär och kan ni tänka er där ...

Av Kristina - 14 augusti 2013 09:41

  Att gå in i sig själv och meditera är viktigt för kropp och själ, men det är inte alltid så lätt. Jag går i en meditationsgrupp, då är det lite enklare. Men jag känner att gärna mediterar i min ensamhet. Jag har flera cd med guidade meditationer...

Av Kristina - 5 augusti 2013 15:40


  I lördags hade vi en så trevlig släktträff med syskon, barn och barnbarn. Vädret var helt på vår sida och vi fick en heldag tillsammans. Vi träffades KL 12 och började med en tipspromenad som enbart handlade om min Pappas liv. Vår Far gick bort ...

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards