kristinakicki

Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

Tack för att jag kom i kontakt med healing

Av Kristina - 26 januari 2012 08:07

        Den här fina ängeln fick jag av Jenny i Julklapp, jag tycker så mycket om den. Min samling av Änglar bara ökar och det gör min kontakt med Änglarna med.  

Dessa fantastiska varelser som hjälper oss, när vi ber till dem. Jag tackar varje kväll för allt gott som hänt mig under dagen.

Om jag känner på morgonen att det känns tungt då ber jag om hjälp och jag känner mig genast mycket tryggare. Änglarna och mina anhöriga på Andra sidan vill mig väl och hjälper mig att göra rätt val i livet.


Jag mådde väldigt dåligt för 15 år sedan och var ganska slutkörd efter att ha haft mycket tråkigheter runt omkring mig. Jag åkte på en bukinflammation och var myckert sjuk.

Efter det så slutade jag röka och det är jag så glad för, nu fick jag ut något positivt av min sjukdom. Jag sökte hela tiden alternativ hjälp som healing och kurser i ökad självkänsla.


Jag prövade på Healing och upptäckte att jag hade den förmågan och det kändes så bra i min egen kropp när jag gav healing.

Jag har gett mycket healing under åren och fått mycket själv. Igår hade jag kontakt med en healingvän och vi gav varandra distanshealing. Jag hade huvudvärk igår och det tog inte många minuter för min vän att ta bort den. Det går så bra att ge distandhealing, det funkar utmärkt.  Om man har vänner på långt avstånd, då har man möjlighet att hjälpa dom eller om någonting händer ut i Världen så kan man med tankens kraft ge healing.


Att kunna hjälpa andra med att ge healing, är en gåva som jag är mycket tacksam över. När jag fick min sjukpension kände jag mig rätt misslyckad och självkänslan gick till botten.

Nu är allting annorlunda, jag känner stor gädje för alla tack och alla som blivit bättre av min healing, det känns så skönt att kunna hjälpa någon och själv må bättre.

Jag ber Ärkeänglarna om hjälp när jag heala roch mina Guider, då får jag får så bra information och hjälp, de leder mig så att den jag healar får den rätta hjälpen.

En sak till att vara tacksam över är alla nya goa vänner jag fått genom healingen, de har stärkt och hjälpt mig mycket.

De goa vänner som jag har på bloggen som många utav er har samma intresse som jag har.

Goa kramar till er alla.




   
 
annemon

annemon

26 januari 2012 19:34

Tack för ditt besök hos mig.Detta var en fin ängel som du fick jag tycker också mycket om änglar.Vilken fin gåva du har begåvats med att kunna ge healing och hjälpa andra är fint.
Har haft lite problem med datorn och det tycker jag är lite jobbigt men har nu lämnat in den på felsökning.
Ha de gott kramen.

http://annemon.bloggagratis.se

Kristina

26 januari 2012 20:47

Hoppas att det ordnar sig med din dator.
Att kunna ge healing och att ta emot healing har hjälpt mig så mycket.
Kul att du tittar igen.
Go kram till dig!

 
Kaela

Kaela

26 januari 2012 19:59

Vilken fantastiskt fin liten ängel!

kramar om dig!

http://kaela.bloggplatsen.se

Kristina

26 januari 2012 20:45

Jag fick några till som jag ska visa senare.
Goa kramar till dig med!

 
lillis

lillis

27 januari 2012 06:49

Vilken fin ängel!
Önskar dig en bra helg
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Kristina

27 januari 2012 09:38

Tack!
Jag önskar dig med en bra helgoc en riktigt go kram!

 
Birgitta Öz

Birgitta Öz

27 januari 2012 18:40

Hej Kristina!
Jag håller med dig om healing att det är både bra och enkelt att utföra. Jag brukar alltid säga till sambo om jag hamnade på en öde ö, då visste jag att jag skulle klara mig långt genom att man håller på healing. Om man gör sig illa tänker jag på. Men healing är även en lång läkningsprocess i oss människor.

Kramis

Du får ha en fin helg

Birgitta Öz

http://birgittaoz.bloggplatsen.se

Kristina

27 januari 2012 19:31

Tack för att du tittar in.
Ja, healing har hjälp mig så mycket. Jag känner att när jag ger healing mår jag mycket bättre själv.
Jag håller med dig om att healing även kan vara en lång läkningsprocess.
Go kram till dig!

 
Anita

Anita

27 januari 2012 19:25

Jättfin ängel. Jag gillar också änglar och har en brorsdotter som alltid haft änglar som favorit bland allt annat ... Skickar hon ett brev så är det änglar påklistrade och det känns ju tryggt.
Du skall vara glad för din gåva och det vet jag att du är, min goa vän. Jätteglad är jag för att ha fått dig som vän. Jag har varit så frånvarande från allt vad bloggar heter och funderar allvarligt på att göra ett rejält break. Jag är alltid down i januari månad och februari också. Det är två månader som inte passar ihop med mig. Vi får se hur jag gör.
Ha nu en jätte´mysig kväll miin vän så hörs vi !!!
Stor kram från mig

http://minplats.bloggplats.se

Kristina

27 januari 2012 19:35

Tack för att du tittade in.
Jag har inte bloggat så mycket jag heller, det har varit så mycket annat runt omkring mig.
Jag är med mycket tacksam för vår vänskap.
Nu har jag hällt upp ett gott glas rödvin och ska ha en go tv- kväll.
En jättego kram till dig min vän!

 
Annika

Annika

27 januari 2012 19:55

Vill önska er en trevlig helg..// KramKramKram

http://imittenavmittliv.bloggplatsen.se

Kristina

27 januari 2012 21:53

Tack snälla.
Ha det gott du med och go kram till dig!

 
Kim

Kim

28 januari 2012 22:48

Kim
Hej Kicki! vad roligt att fler än jag går tillbaka till inloggningen till kommentarer där det var ett tag sedan du skrev dina tankar. Ibland har jag nästan kännt mig lite dum som kommenterat så sent efter. Jag ska nog inte känna så längre när jag ser andra också skriver långt efter. Jag tycker det är så härligt att du delar med dig av din kunskap och reflektioner.
Jag är också jättetacksam för att jag kan heala. Som jag skrivit tidigare har jag ju damm -och kvalsterallergi som är jättejobbigt att ha. Med healingen har jag lindrat symptomen som känns underbart att kunna. Tydligen har jag stor mängd kvicksilver i kroppen och det jag fick reda på när jag började på Bioresonans-behandling. Jag lödade på ett företag i över fem år när jag var ung och det är där jag fick i mig det mesta. Att ha mycket tungmetaller i sig kan bl.a ge allergier och andra än värre sjukdommar. Under behandlingen har jag börjat få tabletter som gör att molekylerna kan klumpa ihop sig och komma ut ur kroppen som annars bara fortsätter ligga kvar. Jag älskar healingen, men man ska också våga prova på någonting annat som kan hjälpa. Det har hänt jätte mycket positivt sedan jag började på Bioresonansbehandlingen. Som komplement gör jag healing. När jag gick sist på resonansbehandlingen sa hon som hjälper mig att hon kan göra mycket men att min oro som jag ständigt bär inom mig måste jag ta itu med för den är förödande för kroppen. Att gå och bli stressad för att man oroar sig drar ner på immunförsvaret drastiskt. En oro har varit att våga vara den som säger ifrån, men jag har börjat förstå att även när jag markerar tydligt om vad jag tycker och om det jag ser blir jag till 97procent respekterad och lyssnad på. Jag börjar känna mig trygg i på vilket sätt jag argumenterar och aggerar. Tänk att det ska ta 43 år att fatta att man blir respekterad. Jag ska också börja vända på de inre bilderna om framtiden som jag är rädd ska hända. Det är bara dumt att bli stressad över saker som inte hänt och som kanske aldrig kommer att hända. Visst är man knasig!?
Kicki, du ska veta att DU betyder mycket för mig.
Heala på och må riktigt gott.

http://URL

Kristina

29 januari 2012 10:09

Jag förstår precis hur du känner, jag har jobbat mycket med oro, stress och dålig självkänsla. Du har rätt det ställer till så mycket elände i kroppen.

Nu har jag bekymtat mig i veckan och inte lyssnat på kroppen och dragit på mig inflamationer i kroppen. Min ena arm har jag järtteont i. Så i går blev det en vilodag i soffan med goa filmer, så jag hade det ganska bra.
Om jag inte hade vilat så kanske jag hade åkt på något mycket värre. Jag är glad för att min kropp satte stopp i tid och att jag lyssnade.
Jag ringde en healingvän som gav mig distanshealing, så idag är det mycket bättre. Tack goa vän.
Min tro är den att har man ett problem i det här livet så kan man gå tillbaka och känna in ett liv. Då kan man jobba med detta och förhpoppningsvis bli fri frå problemet.

När jag ger healing kommer jag nästan jämt i kontakt med minnen från barndom och tidigare liv.
Då kan jag jobba med detta och den som ligger på bänken brukar känna en otrolig lättnad efteråt.
Iblan går det på en behandling men många gånger kommer det fram mera minnen att jobba med och då kan det ta lite tid.

Tack Kim för allt det kloka du skriver.
Du har som jag fattat att det enda är att jobba med sig själv och att det ger resultat.
Ibland kan man söka hjälp, men mycket kan man göra själv.
Goa kramar till dig och en trevlig Söndag.

 
annemon

annemon

28 januari 2012 23:12

Hej tack för att du tittade in helgen har varit bra än så länge jag har umgåts med barn och barbarn och vänner under lördagen och det känns bra.Kramen

http://annemon.bloggagratis.se

Kristina

29 januari 2012 10:24

Jag har inte varit i form i helgen så jag har tagit det väldigt lungt. Idag ska jag servera gröt på DHR så jag hoppas att jag orkar med detta.
Go kram och ha en trevlig söndag!

 
skogsnuvan

skogsnuvan

29 januari 2012 18:17

Det gäller bara att inte glömma att be om det man vill ha hjälp med. Annars kan dom inte veta. Det är som med karlar. Man måste vara tydlig med vad man vill annars kan det bli fel.
Jag har en vän som ger mig änglamassage och healing lite då och då och det hjälper.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Kristina

29 januari 2012 18:23

Du är rolig du..
Det har du rätt i med karlar, att man måste vara tydlig.
Jo visst måste man be Änglarna om hjälp. Vad skönt att du har en vän som kan ge healing.
Jag fick healing precis nu för min nacke och det funkar jättebra.
Tack för att du tittar in och go kram till dig!

 
skrivmoster

skrivmoster

29 januari 2012 18:56

Vill bara titta in och skicka dig en varm hälsning! Vilken söt ängel! Jag har många änglar och några favoriter förstås. Änglarna finns alltid med oss och det är en trygghet.

Ha det så bra! Önskar dig allt gott!
Varmaste kramen!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Kristina

29 januari 2012 22:49

Visst är det en trygghet att ha Änglarna med sig. Det har vi alla, en liten fjäder på golvet eller en liten susning föbi oss, ja då är de där.
Det är så många som samlar på Änglar, det vore kul att få se några av dem.
jag var på ren Änglautställning i Mölltorp förra året och jag har aldrig sett så vackra Änglar tidigare.
Goa kramar till dig och ha det riktigt gott.

 
Lena

Lena

30 januari 2012 21:50

Så fint med alla änglar. Skulle nog behöva lite healing ibland när livet blir för stressigt, axlarna åker upp och stressen knackar på.

http://lillahonshuset.bloggplatsen.se

Kristina

31 januari 2012 07:21

Jag skickade healing till dig.
Det där om att axlarna åker upp känner jag igen. Jag försöker att tänka på det, men rätt som det är så är de där igen.
När jag gick på youga så visade våran lärare hur vi såg ut när vi hade axlarna högt upp.
Det såg inte så avkopplande ut.
Go kram till dig och det gott med dina små Änglar.

 
irja

irja

1 februari 2012 23:23

Gookväll i stugan,,,
Vill önska dig en good fortsättning på de här nya året, Börjar så sakteliga komma i balans med min öronskada som jag åtog i sommras,, hopp om livet.......Så vacker ängel, jag älskar att sammla på änglar jag också, blir en liten då och då.......
HA de bäst vännen
KramiZar IA..........

http://40-talisten. bloggplatsen . se

Kristina

2 februari 2012 09:05

Det var kul att höra av dig igen.
Vad jobbigt med ditt öra, jag skickar dig positiv energi.
Go kram till dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 31 december 2013 20:56

  Kanske lite konstigt att visa en julbock till nyår, men bättre sent än aldrig. Jag fyllde 60 år på Elisabeth-dagen. Min syster och hennes sambo bjöd ner mig och min sambo till  Lindome i början av december för att fira mig. Dom bjöd oss hela hel...

Av Kristina - 2 december 2013 07:04


  Under en lång tid har det bara varit stopp för mig var gång som jag har tänkt blogga. Nu på morgonen när jag gick ut till skjulet för att hämta kylväskan, så såg jag de här vackra kristallerna på dörren. Jag var bara tvungen att hämta kameran ...

Av Kristina - 21 augusti 2013 21:01


  Får jag presentera min docka Margareta. Vi har varit i Vadstena idag hos en kvinlig Dockdoktor. Margarareta har legat i en plastkasse i en garderob i många år. Förra sommaren när jag var i Vadstena gick jag in i en affär och kan ni tänka er där ...

Av Kristina - 14 augusti 2013 09:41

  Att gå in i sig själv och meditera är viktigt för kropp och själ, men det är inte alltid så lätt. Jag går i en meditationsgrupp, då är det lite enklare. Men jag känner att gärna mediterar i min ensamhet. Jag har flera cd med guidade meditationer...

Av Kristina - 5 augusti 2013 15:40


  I lördags hade vi en så trevlig släktträff med syskon, barn och barnbarn. Vädret var helt på vår sida och vi fick en heldag tillsammans. Vi träffades KL 12 och började med en tipspromenad som enbart handlade om min Pappas liv. Vår Far gick bort ...

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards