kristinakicki

Direktlänk till inlägg 15 januari 2012

Vi var på Tibrorevyn

Av Kristina - 15 januari 2012 10:59

Våra barnbarn på  7 och 10 år önskade av oss  i Julklapp, att vi skulle gå på Tibrorevyn tillsammans. Vi tyckte det var ett mycket bra förslag, kan man få sig ett gott skratt så säger jag inte nej. Igår var det dags, vi åkte vi Till Tibro med barnen i bak i bilen, full av förväntan...


Vi blev inte besvikna, det var drygt två fantastiska timmar utan en tråkig minut. Det var mycket sång och musik och en stor glädje från aktörerna, som verkade ha det lika roligt som vi i publiken. Jag kände igen de gamla fina låtarna som de hade skrivit så fina och kloka texter till.

Jag fastnade mycket för texten till Mälarö kyrka som var så snäll och positiv. Elvislåten In the Ghetto som var omskriven till "på Netto" blev en höjdare när en aktör kom in utklädd till Elvis.

Det togs även upp våran olycksdrabbade väg 49.an och mera konstiga saker som händer i våran kommun.


Det är så tacksamt att det finns så duktiga Aktörer i Tibro som med hjärtat lägger ner så mycket jobb så vi andra kan bara sitta bekvämt ner och bara njuta och skratta.

Hoppas att ni orkar fortsätta med eran fantastiska Revy, jag kommer gärna nästa år igen.

Ett stot tack till er från mig!

                                                  


            

 
 
Annika

Annika

15 januari 2012 18:03

Vilken bra julklapp..och vad trevligt att den var bra.
Tacksamt att gå på revyer eller teater..

Super stor Kram till dig

http://imittenavmittliv.bloggplatsen.se

Kristina

15 januari 2012 19:12

Ja, det blev uppskattat.
det är kul att göra saker tillsammans.
Go kram till dig!

 
annemon

annemon

15 januari 2012 21:59

Härligt att få skratta lite det mår man bara bra på.
Kramen.

http://annemon.bloggagratis.se

Kristina

16 januari 2012 07:42

Ja ett gott skratt är läkande och frigörande.
Kram till dig med och ha en bra dag!

 
lillis

lillis

16 januari 2012 06:26

Vad trevligt att gå på Revy tillsammans med barnbarnen
Ha en bra vecka
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Kristina

16 januari 2012 07:40

Ja, vi hade det mycket trevligt.
ha en bra vecka du med.
Go kram till dig!

 
Pisan

Pisan

16 januari 2012 09:59

Verkligen en bra julklapp! Ni verkar ha haft det jättekul :-) Önskar dig en fin måndag! Kramar från mig! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Kristina

16 januari 2012 20:02

Ha det så gott du med. Vilken underbar målning!
Go kram!

 
skogsnuvan

skogsnuvan

16 januari 2012 10:24

Så roligt det verkar.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Kristina

16 januari 2012 19:56

Ja det var sköj!
Go kram!

 
Gun-Hilde

Gun-Hilde" title="http://bloggplatsen.se]Gun-Hilde[/url]" target="_blank">bloggplatsen.se]Gun-Hilde[/url]

16 januari 2012 11:27

Vad kul att den var bra. Vi skall gå på den på fredag.

http://gunhilde bloggplatsen.se

Kristina

16 januari 2012 19:47

Då får du roligt fför den är görbra.
Go kram!

 
skrivmoster

skrivmoster

16 januari 2012 18:43

Vi har också varit på lokalrevy och fått skratta gott! De är fantastiska dessa människor som jobbar för att få ihop en revy som vi får ha trevligt åt! Kul att barnbarnen ville följa med.

Ha en fin måndagkväll och resterande vecka!
Kram till dig du kära!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Kristina

16 januari 2012 19:33

Vad kul att ni med har lokalrevy.
Visst måste det vara mycket jobb för de som glädjer oss så mycket.
Jag önskar dig med en trevlig kväll.
Goa kramar till dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 31 december 2013 20:56

  Kanske lite konstigt att visa en julbock till nyår, men bättre sent än aldrig. Jag fyllde 60 år på Elisabeth-dagen. Min syster och hennes sambo bjöd ner mig och min sambo till  Lindome i början av december för att fira mig. Dom bjöd oss hela hel...

Av Kristina - 2 december 2013 07:04


  Under en lång tid har det bara varit stopp för mig var gång som jag har tänkt blogga. Nu på morgonen när jag gick ut till skjulet för att hämta kylväskan, så såg jag de här vackra kristallerna på dörren. Jag var bara tvungen att hämta kameran ...

Av Kristina - 21 augusti 2013 21:01


  Får jag presentera min docka Margareta. Vi har varit i Vadstena idag hos en kvinlig Dockdoktor. Margarareta har legat i en plastkasse i en garderob i många år. Förra sommaren när jag var i Vadstena gick jag in i en affär och kan ni tänka er där ...

Av Kristina - 14 augusti 2013 09:41

  Att gå in i sig själv och meditera är viktigt för kropp och själ, men det är inte alltid så lätt. Jag går i en meditationsgrupp, då är det lite enklare. Men jag känner att gärna mediterar i min ensamhet. Jag har flera cd med guidade meditationer...

Av Kristina - 5 augusti 2013 15:40


  I lördags hade vi en så trevlig släktträff med syskon, barn och barnbarn. Vädret var helt på vår sida och vi fick en heldag tillsammans. Vi träffades KL 12 och började med en tipspromenad som enbart handlade om min Pappas liv. Vår Far gick bort ...

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards