kristinakicki

Direktlänk till inlägg 7 januari 2012

En utmaning som jag fått

Av Kristina - 7 januari 2012 16:45

En utmaning av spanaren


  http://spanaren55.bloggplatsen.se/





1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN

Var mycket sjuk, men det positiva var att jag hittade alternativa behandlingar

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jag skottade snö

3) FEM SNACKS DU GILLAR

Just nu är det hemkokt choklad som är den stora lasten, tycker inte om snacks

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Varför och Skall du någonsin bli min med Magnus kvintett och Ovan där

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR?
renovera huset ge pengar till mina barn vara givmild till insamlingar och resa och gå på massage,  ansiktsbehandling och fotvård

6) FEM DÅLIGA VANOR?
Just nu är det godis, stressar för mycket, äter för mycket, har dåligt samvete att jag inte räcker till,

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA

titta på gamla sentmentala serier, åka på minisemester, gå iskogen, gå på teater, ge healing

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA?
Stringtrosor, päls, högklackat,

9) FEM FAVORITLEKSAKER

Om jag får räkna kortlek och spel.

10) Tio PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:

Alla som tittar in vore kul.

 
 
annemon

annemon

7 januari 2012 19:19

Kul att få läsa svaren på din utmaning.
Ha det gott/kram.

http://annemon.bloggagratis.se

Kristina

7 januari 2012 19:44

Ja detsamma med dina svar.
Mera kramar!

 
Annika

Annika

9 januari 2012 16:47

Vad rolig läsning, funderar på att sno denna någon gång då man inget har att skriva på bloggen.. // Massor av Kramisar

http://imittenavmittliv.bloggplatsen.se

Kristina

9 januari 2012 19:53

Det är bara jag som är lat och inte har skickat ut.
Jag ger den jättegärna till dig!
Go kram till dig!

 
Corina

Corina

11 januari 2012 18:52

Hm....intressant. Har också svarat på detta i min blogg utmaning från Spanaren :) Kram

http://corina.bloggplatsen.se

Kristina

11 januari 2012 21:04

Jag ska kika in hos dig med. Det är mycket just nu, men det blir lugnare snart.
Ha det så gott och go kram!

 
Anita

Anita

12 januari 2012 10:01

Hej goa vännen !!! Nu har jag läst tillbaka lite. Sen jag skrev berättelsen om Amanda blev jag urtrött på bloggen och gjorde ett uppehåll igen.
Postkodmiljonären är hemska med att skicka ut erbjudande av flera lotter och det kostar pengar. Likaså det du berättar .... om 150 kronor. Jag har också haft såna samtal ett par gånger och blir irriterad. Visst 150 kronor är pengar men inte så mycket så de skall ringa runt.Är ganska trött på deras reklam faktisk.

Pitepalt är min Livskamrats bästa maträtt så det gör jag ett par gånger i månaden men jag äter det inte. Jag anrättar det precis som ni gjorde men inte kryddpeppar i ... jag har en väninna från Lycksele och hon introducerade den maträtten i det här huset och blev alltså uppskattad av maken.

Ha det gott min vän och nu ska jag gå in och läsa din dotters blogg och dricka lite kaffe under tiden.
Stor kram till dig min goa vän !!!

http://minplats.bloggplatsen.se

Kristina

12 januari 2012 11:05

Jag har inte varit inne hos dig på ett tag. Men det låter spännande med "Amanda".
Jag håller på att plocka ner Julen och det tar en evig tid.
När det är klart ska jag blogga lite mera.
Ha det gott du med min vän och goa kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 31 december 2013 20:56

  Kanske lite konstigt att visa en julbock till nyår, men bättre sent än aldrig. Jag fyllde 60 år på Elisabeth-dagen. Min syster och hennes sambo bjöd ner mig och min sambo till  Lindome i början av december för att fira mig. Dom bjöd oss hela hel...

Av Kristina - 2 december 2013 07:04


  Under en lång tid har det bara varit stopp för mig var gång som jag har tänkt blogga. Nu på morgonen när jag gick ut till skjulet för att hämta kylväskan, så såg jag de här vackra kristallerna på dörren. Jag var bara tvungen att hämta kameran ...

Av Kristina - 21 augusti 2013 21:01


  Får jag presentera min docka Margareta. Vi har varit i Vadstena idag hos en kvinlig Dockdoktor. Margarareta har legat i en plastkasse i en garderob i många år. Förra sommaren när jag var i Vadstena gick jag in i en affär och kan ni tänka er där ...

Av Kristina - 14 augusti 2013 09:41

  Att gå in i sig själv och meditera är viktigt för kropp och själ, men det är inte alltid så lätt. Jag går i en meditationsgrupp, då är det lite enklare. Men jag känner att gärna mediterar i min ensamhet. Jag har flera cd med guidade meditationer...

Av Kristina - 5 augusti 2013 15:40


  I lördags hade vi en så trevlig släktträff med syskon, barn och barnbarn. Vädret var helt på vår sida och vi fick en heldag tillsammans. Vi träffades KL 12 och började med en tipspromenad som enbart handlade om min Pappas liv. Vår Far gick bort ...

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards