kristinakicki

Direktlänk till inlägg 17 december 2011

Vilken tur jag har

Av Kristina - 17 december 2011 22:24

  Förra helgen var jag på Julmarknad i Tidan.

Det var en av de bästa marknader jag har varit på, det var hög klass pa det som såldes.

Jag tog några lotter och tittade och såg att jag var nära en tredje vinst och höll på att slänga lotten. Då såg jag att jag vunnit första vinst, vad glad jag blev. Jag var den första som vann och jag valde den här underbara pläden.

Den här pläden är helt underbar, så mjuk och go.

        

Igår var jag på Lisseberg på Julmarknad och hade tur igen. Jag vann en jättestor chokladkartong med 4 st stora askar i med lyxig choklad.

Jag hoppas att turen fortsätter, jag blir så glad när jag vinner. Och det är underbart att vara glad och kunna glädjas.

Nu kommer julen med många paket, och jag skulle önska att alla kunde visa tacksamhet för gåvorna.

Det finns så mycket att vara tacksam för som kanske inte kan köpas för pengar.


Jag skulle önska att det viktigaste med Julen skulle vara att man umgås och tänker på alla ensamma och tar han om varann. Det har gått lite för långt det här med alla dyra julklappar. Visst är det roligt att ge, men jag kommer att ge med måtta och inte överdriva. Den största julklappen för mig är att få umgås med nära och kära.



 
 
annemon

annemon

18 december 2011 11:29

GRATTIS till dina fina vinster.
Visst blir man glad när man vunnit, behöver inte alls vara nåt stort och märkvärdigt det är nog själva turen att just jag vann som är glädjande.
Det finns många som känner krav och en massa måsten till julen och som förtar själva glädjen.
Ha en fin fjärdeadvent.

http://annemon.bloggagratis.se

Kristina

18 december 2011 18:45

Tack för det fina du skriver, jag håller med dig.
Ha en trevlig kväll du med.
Go kram till dig!

 
Ingen bild

margareta wårenius

18 december 2011 16:36

VAD VÄNTAR DU PÅ...............

Gå genast till Coop och köp TRISS-lotter.

God Luck
margareta

Kristina

18 december 2011 17:29

Du har så rätt det borde jag göra.
Postkodlotteriet har vunnit i Hjo,det var ju nära iallafall.
Kramar till dig!

 
lillis

lillis

19 december 2011 06:22

Grattis till vinsterna, vilken härlig pläd och fin färg
Ha en bra vecka
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

Kristina

19 december 2011 07:35

Ja, pläden äe underbar.
Ha det gott!

 
Spanaren

Spanaren

19 december 2011 08:17

Grattis till dina fina vinster och det är en mening med allt ... det vet du väl *ler* ... så fortsätt med att njuta.

Jag är tacksam för min man och vår hund och att vi får vara tillsammans alla dagar och även på julafton ;.)

/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Kristina

19 december 2011 17:27

Visst är det en mening med allt.
Jag är tacksam för att mina barn med familjer kommer på Juldagen.
Kram till dig med!

 
Maria Hedberg

Maria Hedberg

19 december 2011 10:06

Du förtjänar vinsterna fina Kristina <3 Hoppas du får en underbar Jul med nära och kära. Jag saknar dig nu när vi inte ses varje vecka. Kanske får boka en helaing hos dig snart. Det skulle jag behöva.
Kram

http://www.hela-dej.se

Kristina

19 december 2011 17:19

Jag har tid för healing och för dig.
Jag saknar dig med.
Tack för det fina du skriver.
Jag är glad att du är min vän.
Goa kramar till dig!

 
Jenny Sjöberg

Jenny Sjöberg

20 december 2011 09:12

Grattis till vinsterna!
Chokladen kommer vi och äter upp... :P
Ha en bra dag!

http://jennyjon.bloggplatsen.se

Kristina

21 december 2011 21:04

Ni är välkomna.
Go kram til er!

 
annemon

annemon

20 december 2011 19:06

Tack för ditt besök hos mig, Sonja Alden har en del som är bra,men som vanligt är det ju inte allt som är bra.
Ha en fin kväll.
Kramen

http://annemon.bloggagratis.se

Kristina

21 december 2011 21:04

Ha det gott du med!
Go kram!

 
skogsnuvan

skogsnuvan

21 december 2011 10:04

Så roligt för dig. Filten var ju superfin. Kan tänka mig att den är härlig att sno om sig när man sitter framför tvn i pyjamasen och bara gosar och njuter. Nu när du är inne i vinnarsvängen så borde du gå och köpa dig en lott eller flera

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Kristina

21 december 2011 21:02

Jag tog ut en annan vinst på 4 trisslotter idag. Jag har inte öppnat dom än,jag kanske ska göra det.
Ha det gott och go kram!

 
Annika

Annika

22 december 2011 16:36

God jul och gott nytt år till dig och din familj..// Kram Kram

http://imittenavmittliv.bloggplatsen.se

Kristina

22 december 2011 23:03

Detsamma önskar jag dig!

 
lillis

lillis

23 december 2011 06:38

God Jul & Gott Nytt År
Önskar jag dig
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Kristina

23 december 2011 17:41

Tack snälla du, det önskar jag dig med.
Goa kramar!

 
Lena

Lena

23 december 2011 16:13

Men vilken tur du har! Jag håller för övrigt med om julklapparna. Det blir för mycket ståhej! Passar nu på att önska dig en riktigt God Jul! Kram Lena

http://www.lillahonshuset.bloggplatsen.se

Kristina

23 december 2011 17:41

En riktigt god Jul till dig med!
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 31 december 2013 20:56

  Kanske lite konstigt att visa en julbock till nyår, men bättre sent än aldrig. Jag fyllde 60 år på Elisabeth-dagen. Min syster och hennes sambo bjöd ner mig och min sambo till  Lindome i början av december för att fira mig. Dom bjöd oss hela hel...

Av Kristina - 2 december 2013 07:04


  Under en lång tid har det bara varit stopp för mig var gång som jag har tänkt blogga. Nu på morgonen när jag gick ut till skjulet för att hämta kylväskan, så såg jag de här vackra kristallerna på dörren. Jag var bara tvungen att hämta kameran ...

Av Kristina - 21 augusti 2013 21:01


  Får jag presentera min docka Margareta. Vi har varit i Vadstena idag hos en kvinlig Dockdoktor. Margarareta har legat i en plastkasse i en garderob i många år. Förra sommaren när jag var i Vadstena gick jag in i en affär och kan ni tänka er där ...

Av Kristina - 14 augusti 2013 09:41

  Att gå in i sig själv och meditera är viktigt för kropp och själ, men det är inte alltid så lätt. Jag går i en meditationsgrupp, då är det lite enklare. Men jag känner att gärna mediterar i min ensamhet. Jag har flera cd med guidade meditationer...

Av Kristina - 5 augusti 2013 15:40


  I lördags hade vi en så trevlig släktträff med syskon, barn och barnbarn. Vädret var helt på vår sida och vi fick en heldag tillsammans. Vi träffades KL 12 och började med en tipspromenad som enbart handlade om min Pappas liv. Vår Far gick bort ...

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards