kristinakicki

Direktlänk till inlägg 4 december 2011

Min dator har gett upp

Av Kristina - 4 december 2011 13:17

 Sparken hittade jag på en loppis ganska nyss och jag tyckte så mycket om den och den fick en hedersplats på bordet på verandan.


Min dator har gett upp helt. Den har varit krasslig länge och inte orkat med de krav jag har ställt på den. I tisdags gav den upp totalt och jag tog med den till en expert, men tyvär det fanns inte så mycket att göra. Nu har jag beställt en ny dator med suport och den får jag i slutat av veckan.

Jag saknar mina vänner på bloggen så mycket och hoppas att ni inte glömmer bort mig, jag kommer tillbaka.

Jag är hos min dotter Jenny nu och har lånat hennes dator.

Ha det så gott alla goa vänner 

 
 
Kaela

Kaela

4 december 2011 22:07

Inte glömmer jag dig!!!
Grattis till en ny dator!

kramar om!

http://kaela.bloggplatsen.se

Kristina

7 december 2011 12:23

Tack snälla!
Goa välmenade kramar till dig!

 
lillis

lillis

5 december 2011 06:33

Vilken fin liten spark
Hoppas att du snart får din nya dator
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Kristina

7 december 2011 12:22

Ja, den lilla sparken kunde jag inte motstå. Jag försöker ar
tt inte köpa så mycket på loppis för det finns ju en hel förut här hemma.
Men ibland åker det bara med hem.
Ha det gott och go kram!

 
Annika

Annika

5 december 2011 09:32

Hoppas det ordnar sig med dator för dig, visst är man behov av en fungerande dator.

Vilka fina inrednings prylar du hittade, helt i min smak.
Jag älskar änglar och att tända ljus denna tid.

Massor av Kramar till dig. / Annika

http://imittenavmittliv.bloggplatsen.se

Kristina

7 december 2011 12:20

Jag har ganska många änglar, de har en förmåga att föröka sig. Det är många vänner som ger mig det som en fin gåva.
Go kram till dig!

 
annemon

annemon

5 december 2011 20:55

Tråkigt när datorn ger upp och man har så mycket som ligger där i som man inte kanske kommer åt,men som tur, är det inte livsviktigt.
Det är bara att komma igen med den nya datorn.Vänner brukar inte försvinna.Hoppas det ordnar sig.
Kramen

http://annemon.bloggagratis.se

Kristina

7 december 2011 12:17

Tack goa vän.
Affären jag köper datorn av ska föra över bilderna åt mig.
Denna veckan är jobbig, ingen dator och bilen på verkstaden för parkeringskadan.
Goa kramar!

 
Monica

Monica

5 december 2011 21:39

Det är säkert ingen som glömmer bort dej.
Välkommen tillbaka med din nya dator när det är så dags.

kram

http://violett.bloggplatsen.se

Kristina

7 december 2011 12:15

Tack snälla!
Jag kommer snart tillbaka.
Goa kramar till dig!

 
skogsnuvan

skogsnuvan

5 december 2011 22:46

Vilken gullig liten spark. Då kom jag just på att det är dags att ta fram sparken så man inte halkar på aslet när man går ut.
Klart att vi inte glömmer bort dig. Vi väntar med spänning på att du ska få din nya dator. Jag skulle också behöva en. Den här är urkass och långsam som en snigel

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Kristina

7 december 2011 12:13

Tack snälla!
Min dator har hoppat runt och också varit som en snigel.
Jag bad min sambo ta ner sparken idag, det var glashalt ute igår.
Kram till dig!

 
Corina

Corina

6 december 2011 09:39

Alltid trist när datorn ger upp. Själv hinner jag aldrig uppleva att en dator självdör :) Vill ständigt uppdatera min dator och skaffar därför ny med gämna mellanrum :) Tekniknörd ? Japp, helst klart, sån är jag ! Kram

http://corina.bloggplatsen.se

Kristina

7 december 2011 12:09

Jag är inte så duktig på dator. Nu har jag köpt en dator på en firma här i närheten, så att de kan hjälpa mig om det krånglar.
Kramar till dig!

 
Spanaren

Spanaren

6 december 2011 18:02

Så vacker spark eller allt var vackert ;.)

Våran dator är inte heller så pigg så ... Tycker att det är många som skriver att deras dator in är riktigt i VM-form ;.) Dom hårda hjärnorna har egentligen inte så lång livstid *fniss*

Ha det så bra tills du kommer ut i cybervärlden igen/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Kristina

7 december 2011 12:05

Tack snälla!
Jag är hos jenny. Har jag tur så får jag mun nya dator idag.
Ha det gott och go kram min vän.

 
Karin

Karin

8 december 2011 01:23

Oh, vad din spark var fin! Vilket fint loppisfynd!
Hoppas att du blir nöjd med din nya dator, och att du får den SNART!
Kram Karin

http://pixelmojan.se

Kristina

10 december 2011 13:09

Nu har jag fått min dator, och det går snabbt som tusan.
Men det är många mejl att svara på så jag tar det lite lugnt, men snart kommer jag och hälsar på.
En riktigt go kram till dig.

 
Ingen bild

Love

8 december 2011 19:06

Ingen risk Kristina man glömmer inte sina vänner för en dator som är kaputt. Spark är ett bra fortskaffningsmedel och jag låg som liten i en låda på sparken inpackad i ett skönt fårskinn.
Snart har vi nog snön här och med månen som lyser klart blir det en fantastisk vy så ljust o fint.
Har du fått din nya dator ännu i så fall har du väl fullt upp att ladda in alla program.
Ska titta på ett inredningsprogram i kväll kul att få lite nya ideer.
Må gott min vän.
Kram från Love i Vildfagre.

Kristina

10 december 2011 13:14

Jag kan inte ett skit om datorer, men som tur är så har jag barn som hjälper mig, annars skulle det aldrig gå.
Det skulle jag med behövt till mina barn som är födda i början på 80-talet, det var så mycket snö så det gick inte dra barnvagnen. Då skulle jag behövt en spark med låda på.
Go kram till dig!

 
Ingen bild

Lena S

9 december 2011 15:36

Men vilken söt spark! Hade du inte köpt den hade du garanterat ångrat dig! Roligt med lite udda prylar :)

Krassliga datorer är inte roligt alls! Du skall se att det kommer gå som ett jehu när du får den nya. Tar förvisso ett tag innan alla program och länkar hamnar där de skall men det är roligt med nya datorer - sa pryltokan :)

Sköt om dig!
Kram L

Kristina

10 december 2011 13:11

Du har så rätt det går mycket snabbare nu. Jag är inte något vidare på datorer, men min son var här och hjälpte mig.
Ha det så gott och go kram till dig!

 
Ingen bild

margareta wårenius

10 december 2011 18:48

välkommen åter de snaraste

margaraeta

Kristina

11 december 2011 15:55

Tack snälla!
vad kul att du tittar in igen, jag har saknat dig.
Go kram till dig!

 
Lena

Lena

11 december 2011 14:59

Min dator har också gett upp. Just nu har jag en lånedator som inte gör som jag vill. Vi för nu ett kamp, datorn och jag, så fort jag ska in med bilder eller skriva på världens krångligaste tangentbord.

http://lillahonshuset.bloggplatsen.se

Kristina

11 december 2011 15:13

nu har jag fått min dator och det går så snabbt. Den gamla datorn har levt sitt eget liv länge.
Ha det gott och go kram!

 
annemon

annemon

11 december 2011 19:21

Vad kul och GRATTIS till den nya datorn, kanske tar en stund innan du känner dig hemtam med den, men den är säkert snabbare än den föregående.Vad fint du har på bordet med lykta och spark.

http://annemon.bloggagratis.se

Kristina

11 december 2011 20:19

Det är lite ovant, men så mycket snabbare.
ja det blev lite mysigt med sparken.
ha en trevlig kväll och go kram till dig!

 
Spanaren

Spanaren

11 december 2011 19:48

Läs min kommentar till din kommentar idag på min blogg ;.)

/kram

Ps Storgillar ditt ord :-)

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Kristina

11 december 2011 20:33

Jag är inte så duktig som min dotter är på att rimma och att skriva.
jag får se om det dyker upp något i skallen på mig.
kram till dig!

 
annemon

annemon

13 december 2011 16:11

Ha en fin Lucia kväll.
Kramen

http://annemon.bloggagratis.se

Kristina

13 december 2011 17:06

Tack snälla!

 
annemon

annemon

13 december 2011 20:34

Tack för ditt besök roligt att du tittade in.

http://annemon.bloggagratis.se

Kristina

15 december 2011 21:03

Jag kommer så gärna tillbaka.
go kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 31 december 2013 20:56

  Kanske lite konstigt att visa en julbock till nyår, men bättre sent än aldrig. Jag fyllde 60 år på Elisabeth-dagen. Min syster och hennes sambo bjöd ner mig och min sambo till  Lindome i början av december för att fira mig. Dom bjöd oss hela hel...

Av Kristina - 2 december 2013 07:04


  Under en lång tid har det bara varit stopp för mig var gång som jag har tänkt blogga. Nu på morgonen när jag gick ut till skjulet för att hämta kylväskan, så såg jag de här vackra kristallerna på dörren. Jag var bara tvungen att hämta kameran ...

Av Kristina - 21 augusti 2013 21:01


  Får jag presentera min docka Margareta. Vi har varit i Vadstena idag hos en kvinlig Dockdoktor. Margarareta har legat i en plastkasse i en garderob i många år. Förra sommaren när jag var i Vadstena gick jag in i en affär och kan ni tänka er där ...

Av Kristina - 14 augusti 2013 09:41

  Att gå in i sig själv och meditera är viktigt för kropp och själ, men det är inte alltid så lätt. Jag går i en meditationsgrupp, då är det lite enklare. Men jag känner att gärna mediterar i min ensamhet. Jag har flera cd med guidade meditationer...

Av Kristina - 5 augusti 2013 15:40


  I lördags hade vi en så trevlig släktträff med syskon, barn och barnbarn. Vädret var helt på vår sida och vi fick en heldag tillsammans. Vi träffades KL 12 och började med en tipspromenad som enbart handlade om min Pappas liv. Vår Far gick bort ...

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards