kristinakicki

Direktlänk till inlägg 19 november 2011

Idag är det min dag

Av Kristina - 19 november 2011 10:00

     

Idag fyller jag år.

Jag har fått de här vackra rosorna av min Sambo. Idag är min dag och jag ska åka in till staden och titta runt lite.

I eftermiddag kommer min dotter på lite fika och ikväll blir det spökpromenad med Familjen.

Ha det gott alla som tittar in!

 
 
Ingen bild

Marianne

19 november 2011 10:13

Grattis Kristina på din stora dag! Vilka vackra rosor du fått av Benke.Hoppas du får en trevlig dag. Vi ses snart och då vill jag som vanligt få en healing. Kramar från Folke och Marianne.

Kristina

19 november 2011 17:09

Tack snälla!
det är nog de största rosorna jag har fått nån gång.
Det klart att du ska healing,men vill du ha tidigare så kan jag heala dig på distans.
Ha det gott och go kram till dig!

 
Ingen bild

Birgitta

19 november 2011 15:15

Ett stort GRATTIS till dig. Kul att du fyndade i Skövde. Jag hade gärna hakat på spökpromenaden idag (för jag räknas väl också till familjen) men det blir lite långt att åka. Vi får satsa på vecka 49 i stället. Ha en bra fortsatt dag.
Kramar från Systerskapet

Kristina

19 november 2011 17:06

Tack snälla!
Ja du hör ju till familjen så klart du gör.
Det är snart dags nu, jag har laddat ficklampan.
Go kram till dig med!

 
skrivmoster

skrivmoster

19 november 2011 18:20

GRATTIS kära Kristina på din födelsedag! Hoppas det blir kul med spökpromenad ... jag har aldrig varit med på sånt!! Vilka fantastiska blommor du fått! Njut!!

Förstår att det finns mycket gott nu för sugna gäster som kommer för att fira! Önskar en trevlig fortsättning på din egna dag!

Många varma kramar!! Ett fyrfaldigt HURRA kommer också!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Kristina

19 november 2011 20:28

Tack snälla!
Nej,jag har inga gäster idag. Jag har varit i Skövde och köpt mig en blus som jag tyckte mycket om. Efter det bjöd Benke mig på Plankstek. Jag hade gjort en chokladrulltårta med banangräddee som jag bjöd Jenny och Jon på.
Nu ikväll har jag och mina 3 barn och 2 barnbarn gått spökpromenad ute i skogen. Det var riktigt roligt, det bästa var att vara tillsammans med mina barn.
Imorgon ska jag bjuda resten av barnen på grynkorv. Det blir en liten annorlunda födelsedag, men passar mig utmärkt.
Kram på dig och ha det gott!

 
annemon

annemon

19 november 2011 20:06

GRATTIS till dig på din dag,fina rosor du fått.
Ha en bra dag.
Kramen.

http://annemon.bloggagratis.se

Kristina

19 november 2011 20:54

Tack snälla!
Nu tittar jag på så mycket bättre.
Ha det gott du med och go kram på dig!

 
Gun-Hilde Karlsson

Gun-Hilde" title="http://bloggplatsen.se]Gun-Hilde" target="_blank">bloggplatsen.se]Gun-Hilde Karlsson

19 november 2011 20:16

Många grattis kramar på din födelsedag. Hoppas du hittar något bra i stan. Tack också för trevligt sällskap i går kväll.
Ha en fin helg.

http://gunhilde bloggplatsen.se

Kristina

19 november 2011 20:47

Tack snälla!
Jag hittade en snygg blus på kappahl. De hade halva priset på ett plagg så då passade jag på.
Tack själv för en jättetrevlig kväll.
Nästa gång så vinner vi.
Kram på dig!

 
Ingen bild

Lena S

19 november 2011 21:34

VARMT GRATTIS på födelsedagen Kristina! Hoppas att det har varit en riktigt bra födelsedag! KRAM!

Kristina

19 november 2011 22:06

Tack snälla!
Jag har haft en mycket bra dag!
Go kram till dig!

 
Spanaren

Spanaren

20 november 2011 19:02

Varmt grattis i efterskott till min gulliga vän :-)
Varit på torpet sen torsdagskväll och där finns det inte tillgång till dator men en grattishälsning i efterskott måste väl gå bra ändå ;.) /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Kristina

20 november 2011 21:32

Tack snälla!
Det är klart att det går bra idag med.
Vad skönt du har haft det. Det kan vara skönt att vara utan dator ibland och bara vara.
Go kram goa vän!

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

21 november 2011 16:48

Stor och varm grattiskram i efterskott - men ändå lika välment.

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

Kristina

22 november 2011 09:26

Tack snälla du!
En go kram till dig med

 
Lena

Lena

24 november 2011 21:48

Grattis i efterskott! Jag har haft datahaveri och varit utan dator så jag missade dig på din dag. Tur att jag fick säga grattis i efterskott. Hoppas du fick en fin dag. Lena

http://lillahonshuset.bloggplatsen.se

Kristina

24 november 2011 22:28

Tack snälla Lena.
Jag hade en jättebra dag, jag hade inget kalas utan gjorde det jag kände för tillsammans med hela familjen.
Min dator strejkar varje dag, jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den.
Kram på dig och ha det gott.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 31 december 2013 20:56

  Kanske lite konstigt att visa en julbock till nyår, men bättre sent än aldrig. Jag fyllde 60 år på Elisabeth-dagen. Min syster och hennes sambo bjöd ner mig och min sambo till  Lindome i början av december för att fira mig. Dom bjöd oss hela hel...

Av Kristina - 2 december 2013 07:04


  Under en lång tid har det bara varit stopp för mig var gång som jag har tänkt blogga. Nu på morgonen när jag gick ut till skjulet för att hämta kylväskan, så såg jag de här vackra kristallerna på dörren. Jag var bara tvungen att hämta kameran ...

Av Kristina - 21 augusti 2013 21:01


  Får jag presentera min docka Margareta. Vi har varit i Vadstena idag hos en kvinlig Dockdoktor. Margarareta har legat i en plastkasse i en garderob i många år. Förra sommaren när jag var i Vadstena gick jag in i en affär och kan ni tänka er där ...

Av Kristina - 14 augusti 2013 09:41

  Att gå in i sig själv och meditera är viktigt för kropp och själ, men det är inte alltid så lätt. Jag går i en meditationsgrupp, då är det lite enklare. Men jag känner att gärna mediterar i min ensamhet. Jag har flera cd med guidade meditationer...

Av Kristina - 5 augusti 2013 15:40


  I lördags hade vi en så trevlig släktträff med syskon, barn och barnbarn. Vädret var helt på vår sida och vi fick en heldag tillsammans. Vi träffades KL 12 och började med en tipspromenad som enbart handlade om min Pappas liv. Vår Far gick bort ...

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards