kristinakicki

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Kristina - 17 november 2011 18:35

Jag har alltid trott att folk är ärliga, men nu har jag fått en annan erfarenhet.

För ett år sedan gick en dröm i uppfyllese, jag fick ett arv så jag kunde köpa mig en alldeles ny Opel Astra. Vi åkte iväg till Grisslehamn i våras och där fick jag en parkerinskada utanför hotellet på natten. Den som styrade på min framskärm smet och hörde inte av sig. Det är ganska krångligt att få ut pengar för en parkeringsskada när det handlar om smitning. I och med att jag har så ny bil så måste jag ju reparera skadan, det ordnade sig till slut.


Nu var vi i Leksand i helgen, som jag tidigare bloggade om. Där jag fick en parkeringsskada igen på samma skärm som sist.

Samma sak igen, den person som inte kunde styra rätt, utan var tvungen att förstöra min bil, smet därifrån utan att medela mig.

Nu är jag ledsen och besviken på dessa två personer som gjorde detta mot mig. Det kostar mig mycket pengar att byta skärm på min bil, sen mår jag dåligt av oärlighet.

Men jag har ju en klar fördel, jag behöver inte ha dåligt samvete resten av mitt liv för att jag har smitit och varit oärlig.

Det jobbiga med det hela är att det tar en hel vecka att fixa bilen och det är inte så lätt när man bor på landet.

Ja, nu var jag inte så positiv idag, men det här gör mig arg.


Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards