kristinakicki

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Kristina - 13 oktober 2011 20:31

Vi var ganska trötta på lördagskvällen, men kl 8 satt vi vid dukat bord och åt en mycket god middag. Det serverades vin till både lunch och middag varje dag. Att få sätta sig vid dukat bord är så skönt, man känner sig så bortskämd. Det fanns frukt och goda efterätter så man fick tänka sig för.


De första kvällarna var vi så trötta, men i slutet av veckan då kom vi in i gänget blev det betydligt senare kvällar..

Måndag morgon tog vi båten för att åka till Tossa de Mar, vi fick med oss några trevliga vänner.

Det blev en härlig båttur på 2,5 timme då det var lugnt och stilla på havet och solen sken. Jag tog några kort från båten.

 

Det var ingen liten båt vi åkte, vi satt ute på däck hela tiden.

     

Det var många fina klippor utmed stranden. Sista bilden tror vi att det är

gjutna cementblock.

     

En husvagnscamping på stranden såg mysig ut. Sista bilden tycker jag ser ut

som ett slott taget direkt ur sagan.

   

         

Här har vi kommit fram till Tossa Mar som var en riktigt mysig stad.

 Där vågade jag bada det var inte så hög kant där.

Båten gick tillbaka kl 4 och vi fick en härlig båttur tillbaka.


Vi var på en dagsutflykt på tisdagen till en liten mysig stad. Den mesta tiden var vi på stranden och solade och badade ( jag tuffade till mig) vi hade ett toppenväder. Jag fick massage på stranden, kan man ha det bättre.


Så mycket trevliga människor som var med på våran resa har jag sällan träffat. Vi hade så roligt tillsammans vi dansade disko på kvällarna gick på stan och shoppade. Vi har även varit på en marknad, jag köpte mig lite enkla smycken.


Jag har njutit mycket av denna underbara vecka, jag har även gett healing, det fanns ett stort intresse för det.

En del som var med på resan har jag redan bestämt med att vi ska träffas igen.

Nu är jag hemma i vardagen igen med goa minnen i bagaget och nya goa vänner.


Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards