kristinakicki

Direktlänk till inlägg 29 juni 2011

Min underbara kväll i Vassbacken

Av Kristina - 29 juni 2011 08:28

I går kväll var jag Vassbacken och lyssnade på rockmusik.

Det var The Carperaters från Lugnås och Mariestad som spelade. Nu vet jag vad det betyder när man "river av en låt" för det var precis vad dom gjorde. Det var fullt ös från början till slut.

    

Vi hade en underbar kväll med dessa härliga gamla rocklåtar som jag kände igen och kunde nynna till .

Vädret var toppen och platsen vid Göta Kanal är mycket rogivande. Med all den spelarglädje ni hade som ni smittade av er med vill jag bara säga TACK ni var fantastiska. Hoppas att jag får träffa er igen.

 
 
Annika

Annika

29 juni 2011 09:27

Låter ju jätte trevligt att digga loss lite till detta band, speciellt vid Göta kanal med.

Den har något visst denna kanal som går ifrån västra till östra sidan i Sveriges avlånga land, och vi möter den även i Östergötland.
Den passerar många unika och fina städer och byar. // Stor Sommar Kram ifrån mig

http://ochsakomannika.blogspot.com

Kristina

29 juni 2011 16:43

Ja visst är det trevligt med kanalen. Jag har inte varit så mycket på andra sidan Vättern men det får nog bli en gång.
Tack för att du tittatr in.
Goa kramar till dig!

 
lillis

lillis

29 juni 2011 11:23

Kul att lyssna på gamla godingar som man kommer ihåg
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Kristina

29 juni 2011 16:40

Visst är det kul.
Det har varit lite mycket här men så fort jag får tid tittar jag in i din trevliga blogg.
Många goa kramar från mig!

 
Anita

Anita

30 juni 2011 10:06

Haha ... i Lugnås har jag bott. En mysig förort till Mariestad. Det förstår jag att du njutit av de gamla rocklåtarna. Jag är ju uppväxt med dem och ju äldre jag blir ju mer kommer nostalgin och griper tag i mig ... Du är yngre men naturligtvis är rocken densamma för dig för den har ju även funnits under din uppväxt.
Trevligt har du haft, det förstår jag för där uppe vid kanalen är det ju riktiga smultronställen.
Stor kram till dig min goa vän !!!

http://minplats.bloggplatsen.se

Kristina

4 juli 2011 23:10

Jag hade en äldre bror som spelade rock så jag är också uppväxt med musiken.
Vad roligt att du känner till mina smultronställen.
Ha det så gott och goa kramar.
Jag har varit i Varberg några dagar men jag tittar snart in till dig!

 
Ingen bild

Lena Svensson

30 juni 2011 11:08

Låter som en underbar kväll! Åh, jag längtar ner till Karlsborg.... nu måste jag snart åka ner och hälsa på igen! Ta en tur runt udden och njuta av vattnet igen!

Sköt om dig! Kram

Kristina

4 juli 2011 23:07

Det vore kul att träffa dig, du kan väl höra av dig när du kommer.
Kram på dig och ha det gott!

 
Monica

Monica

1 juli 2011 22:49

Jag var i Vassbacken på midsommardagen och det är en vacker plats.Många fina båtar passerade på Göta kanal när vi spelade minigolf.

Ha en fin helg!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

Kristina

4 juli 2011 23:06

Det vore kul om vi hamnade där samtidigt någon gång.
kram på dig och ha det gott!

 
skogsnuvan

skogsnuvan

4 juli 2011 16:20

Visst var det riv i låtarna när man var ung och det kommer man ihåg när man här några gamla riviga låter och blir som ung på nytt.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Kristina

4 juli 2011 23:04

Ja det spritter i hela kroppen.
Det är underbart att lyssna till härlig musik.
Kram på dig!

 
Anita

Anita

6 juli 2011 12:10

Förstår att du har semester från bloggen nu och det ska du ha ... Ville bara titta in och klappa om dig lite goa Kristina.
Ha det gott med allt vad du gör ...
Kramar från mig

http://minplats.bloggplatsen.se

Kristina

6 juli 2011 19:04

Jag har varit på väg flera gånger till era bloggar men då kommer det alltid något emellan. Jag har varit i Varberg och badat i havet, helt underbart.
Jag blir så glad över din hälsning.
Goa kramar till dig min vän!

 
skrivmoster

skrivmoster

8 juli 2011 13:02

Underbart att läsa om din musikupplevelse!!

Skickar en varm kram och hälsning från mig hemma för en stund.
Har skrivit lite på bloggen...

http://bloggplatsen.se

Kristina

9 juli 2011 22:43

Jag hälsar dig välkommen tillbaka igen.
Många goa kramar från mig!

 
Jenny o Jon

Jenny o Jon

9 juli 2011 22:53

Kul att du är med och tävlar hos oss! Lycka till! :)

http://jennyjon.bloggplatsen.se

Kristina

9 juli 2011 23:13

Ja, jag gillar tävlingar, var det kaninöron jag kunde vinna?
Ha det gott och kram på er!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 31 december 2013 20:56

  Kanske lite konstigt att visa en julbock till nyår, men bättre sent än aldrig. Jag fyllde 60 år på Elisabeth-dagen. Min syster och hennes sambo bjöd ner mig och min sambo till  Lindome i början av december för att fira mig. Dom bjöd oss hela hel...

Av Kristina - 2 december 2013 07:04


  Under en lång tid har det bara varit stopp för mig var gång som jag har tänkt blogga. Nu på morgonen när jag gick ut till skjulet för att hämta kylväskan, så såg jag de här vackra kristallerna på dörren. Jag var bara tvungen att hämta kameran ...

Av Kristina - 21 augusti 2013 21:01


  Får jag presentera min docka Margareta. Vi har varit i Vadstena idag hos en kvinlig Dockdoktor. Margarareta har legat i en plastkasse i en garderob i många år. Förra sommaren när jag var i Vadstena gick jag in i en affär och kan ni tänka er där ...

Av Kristina - 14 augusti 2013 09:41

  Att gå in i sig själv och meditera är viktigt för kropp och själ, men det är inte alltid så lätt. Jag går i en meditationsgrupp, då är det lite enklare. Men jag känner att gärna mediterar i min ensamhet. Jag har flera cd med guidade meditationer...

Av Kristina - 5 augusti 2013 15:40


  I lördags hade vi en så trevlig släktträff med syskon, barn och barnbarn. Vädret var helt på vår sida och vi fick en heldag tillsammans. Vi träffades KL 12 och började med en tipspromenad som enbart handlade om min Pappas liv. Vår Far gick bort ...

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards