kristinakicki

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Kristina - 20 juni 2011 07:47

  

Igår kväll var jag i Högåskyrkan i Tibro och lyssnade till musik i sommarkväll.

När jag och min vänninna kom till kyrkan var det nästan fullt. Som tur är så vill inte folk sitta på första bänk, så där fick vi plats.


Det var Björn Berling som sjöng musik av Mikael Wiehe och Björn Afzelius. Han hade hjälp av Kyrkefalla kyrkokör under ledning av Jenny de Carvalho.

Det var så jättebra, alla gjorde så bara ifrån sig och killarna och tjejen som kompade var så bra.


Jag kommer gärna tillbaka igen och lyssnar på dessa underbara texter som går direkt till hjärtat. Alla ställde sig upp och applåderade när det var slut som tack för detta fick vi höra "Till min kära" en gång till.


 Att sitta i lugn och ro i kyrkan och lyssna till så bra musik är avslappnande och rogivande. Jag hoppas att jag får uppleva fler sådana trevliga kvällar med underbar musik.

Ett STORT TACK till er alla som som sjöng och spelade så vackert.



Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards