kristinakicki

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Kristina - 17 maj 2011 08:45

  Nu frodas det i mitt växthus, jag har två ljuslyktor tända på natten, det hjälper till att ge lite värme. Det här är squash och frilandsgurka som jag ska sätta ut på landet under väv när det blir lite varmare.

 

Det här är västeråsgurkor som (om det blir några) är så goda att salta in. det är ju inte alltid att allt lyckas, men i år ska det bli så bra så!

kryddtagetes har jag tagit fröer från förra årets blommor och dom växer bra, jag brukar sätta dom i kanten på min Örtagård.

Till vänster på bilden har jag satt aster. jag bara ser framför mig en ljuvligt vacker blombukett att sätta in på köksbordet.


Nu tar jag till TANKENS KRAFT och ser framför mig hur bra allt ska växa i sommar. Healing ska dom få med, inga negativa tankar om min trägård inte.

Ha det gott alla idag!



Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards