kristinakicki

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Kristina - 6 april 2011 10:00

 Jag tyckte att den här stubben var så vacker! När man har lärt sig att stanna upp i naturen och tittar sig omkring så finns det så mycket attt upptäcka. 


   Det här är samma stubbe, nu får jag en annan bild av den.

Det är så mycket att upptäcka i naturen, om vi bara tar oss tid att lyssna och se.

  

Dom här bilderna tog min Sambo från bilen när vi var på väg till Skövde en kväll.

En så fantastisk underbar solnedgång det var, som tur var så av någon konstig anledning hade jag med mig kameran.

Närmare bestämt var det den dagen jag var med Jon till sjukhuset när han hade brutit foten. Här är jag på väg till skövde igen (samma dag) denna gång till jourcentralen med Benkes svullna ben.

Den dagen glömmer jag nog aldrig men nu har det varit lugnt ett tag.


  Den här bilden tog han oxså från bilen. Jag tycker att bilderna är så mysiga.

Tänk vad det är vackert i naturen och vilken förmån det är att kunna fånga bilden med kameran och kunna njuta av det vackra när du vill.







Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards