kristinakicki

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

Tack för vinsterna

Av Kristina - 29 mars 2011 09:32

   Vilken tur jag har, jag blir så glad, igår vann jag en cd hos Skrivmoster om Mindfulness, precis vad jag önskade mig.

Idag var det dags igen, denna gång hos Spanaren (båda finns i mina länkar). Jag tackar dom båda för vinsterna som jag uppskattar mycket.


Solen på bilden köpte jag för många år sen, den sitter på väggen i vårt kök.

Den bringar mig lycka, det ligger alltid pengar i den, för pengar, ger pengar.

Den ska dra till sig rikedom, jag behöver inte så mycket, min bön är att jag ska få så att jag kan leva ett bra liv.

Någon rikedom har det inte blivit, men det ramlar in lite då och då, och det är jag tacksam för.

När jag ändå håller på att berätta om mina egenheter så har jag en till, i min plånbok ligger det åttor bland pengarna. Åtta är ju evighetssymbolen och den ska också bringa lycka. Jag har ritat och målat sju åttor i chakrafärgerna och sytt ett fodral i guld till dom.

Det viktigaste av allt är att tro och lita på vad man gör, annars så funkar det inte med önskemålen.


Det vore roligt att höra vad du har för något som ska bringa dig tur och lycka.

Jag tror att alla har något, jag väntar med spänning på att få kommentarer om detta.

                                   




 
 
lillis

lillis

29 mars 2011 12:32

Grattis till vinsterna så kul. Så fin solen var som du köpt
Ha en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Kristina

29 mars 2011 14:23

Det är så roligt att vinna!
ha en bra dag du med ock kram till dig!!!

 
skogsnuvan

skogsnuvan

29 mars 2011 14:29

När jag var hos brorsan i Kina fick jag vid flera tillfällen små hopvikda sedlar som såg ut som hjärtan och dom skulle fylla samma funktion men än har jag inte sett någon verkan men det kommer väl så småningom. Pengar vill jag ha jajamän. Får kanske skaffa mig en spargris och lägga lite pengar i för att locka mer pengar. Det är värt ett försök. Tack för rådet.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Kristina

29 mars 2011 17:41

Det här var roligt, att få höra om det som ger tur för er.
Jag blir så nyfiken på dom sedlarna, det klart att det funkar, men du måste tro på det.
kramar till dig!!!

 
skrivmoster

skrivmoster

29 mars 2011 16:50

GRATTIS till vinsten idag också! Jag fick också en släng av fru Fortuna!!

Jag får varje år en liten speciell amulett från min vän i Japan, som hon köper när de åker till ett tempel. De köper amuletten som beskydd under året och hon tänker alltid på mig. Jag har olika varianter. I år är den i rött och är som en inplastad mönstrad avlång grej i ett snöre. Jag bär den med mig i min handväska.

Ett år var det så vackert med ett fodral till och typiskt japanskt mönster. Jag uppskattar detta beskydd som hon önskar mig.

Kram och en eloge till din soligt gula sol!!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Kristina

29 mars 2011 17:37

Vad spännande det låter, jag har aldrig sett en sådan amulett.
Det vore roligt om du kunde skriva lite om dom på din blogg.
Ha det så jättegott och många varma kramar till dig!!!

 
skrivmoster

skrivmoster

29 mars 2011 18:43

Jag kan ju fotografera dom och lägga ut så ni får se de olika jag fått! Tack för tipset! Men jag vet inte så mycket om detta... får kolla vad hon skrivit.
Kram!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Kristina

29 mars 2011 21:10

Tack snälla dröj gärna några dagar, jag är lite upptagen.
Vad spännandedet ska bli!
Kram till dig!!!

 
Anita

Anita

30 mars 2011 12:52

GRATTIS Kristina ... Det var du verkligen värd. Du undrar vad man har som skall ge tur ??? Jag har min biologiska mammas vigselring på mig alltid. Den fick jag när hon dog. Hon hade den på sig då och min bror sa att om du bär den alltid så kanske du försonas med henne så småningom. Jag bär den alltid och kommer att så göra. Som tur var är det vitt guld och jag tål inte alltid gult guld för min nickelallergi. Det är det svar jag kan ge dig. Om jag försonats med henne??? Det tror jag inte men jag kanske tänker snällare om henne ... Det magiska med den ringen är att rätt som det är så gnistrar en av briljanterna i den och lyser så starkt... Kanske är det en hälsning från henne ... Vad vet jag ???
Stor kram till dig min goa vän !!!

http://minplats.bloggplatsen.se

Kristina

1 april 2011 21:33

Tack snälla!
Vilken mysko ring du har!
Dom vill gärna bli förlåtna på andra sidan, men det är inte alltid så lätt. Det är fint gjort av dig att bära hennes ring, skulle det inte vara bra för dig, så skulle du ta av dig den, det vet jag.
Varma kramar till dig med min goa vän!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 31 december 2013 20:56

  Kanske lite konstigt att visa en julbock till nyår, men bättre sent än aldrig. Jag fyllde 60 år på Elisabeth-dagen. Min syster och hennes sambo bjöd ner mig och min sambo till  Lindome i början av december för att fira mig. Dom bjöd oss hela hel...

Av Kristina - 2 december 2013 07:04


  Under en lång tid har det bara varit stopp för mig var gång som jag har tänkt blogga. Nu på morgonen när jag gick ut till skjulet för att hämta kylväskan, så såg jag de här vackra kristallerna på dörren. Jag var bara tvungen att hämta kameran ...

Av Kristina - 21 augusti 2013 21:01


  Får jag presentera min docka Margareta. Vi har varit i Vadstena idag hos en kvinlig Dockdoktor. Margarareta har legat i en plastkasse i en garderob i många år. Förra sommaren när jag var i Vadstena gick jag in i en affär och kan ni tänka er där ...

Av Kristina - 14 augusti 2013 09:41

  Att gå in i sig själv och meditera är viktigt för kropp och själ, men det är inte alltid så lätt. Jag går i en meditationsgrupp, då är det lite enklare. Men jag känner att gärna mediterar i min ensamhet. Jag har flera cd med guidade meditationer...

Av Kristina - 5 augusti 2013 15:40


  I lördags hade vi en så trevlig släktträff med syskon, barn och barnbarn. Vädret var helt på vår sida och vi fick en heldag tillsammans. Vi träffades KL 12 och började med en tipspromenad som enbart handlade om min Pappas liv. Vår Far gick bort ...

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards