kristinakicki

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Kristina - 29 mars 2011 18:00

  

I helgen den 2-3 April är det Taruns Hälsomässa i Skövde Jag ser fram emot helgen. Jag har varit på mässan i skövde i många år och tycker det är givande.

Det som intresserar mig mest är föredragen, i år var det lite nya föredragshållare, det ska bli spännande.


Jag skrev ut programet igår på Tarums hemsida så nu kan jag sitta hemma i lugn och ro och planera. Jag bestämde mig direkt för trummeditation, det bli en skön avslappning. Kanske dyker det upp någon syn  under meditationen, då blir det extra spännande.


Alla föredragen verkar intresanta så det blir svårt att välja. Det är även givande att gå omkring och titta på alla vackra stenar och änglar.

Här kommer adressen till Tarnuns Hemsida:


http://www.tarun.nu/

Av Kristina - 29 mars 2011 09:32

   Vilken tur jag har, jag blir så glad, igår vann jag en cd hos Skrivmoster om Mindfulness, precis vad jag önskade mig.

Idag var det dags igen, denna gång hos Spanaren (båda finns i mina länkar). Jag tackar dom båda för vinsterna som jag uppskattar mycket.


Solen på bilden köpte jag för många år sen, den sitter på väggen i vårt kök.

Den bringar mig lycka, det ligger alltid pengar i den, för pengar, ger pengar.

Den ska dra till sig rikedom, jag behöver inte så mycket, min bön är att jag ska få så att jag kan leva ett bra liv.

Någon rikedom har det inte blivit, men det ramlar in lite då och då, och det är jag tacksam för.

När jag ändå håller på att berätta om mina egenheter så har jag en till, i min plånbok ligger det åttor bland pengarna. Åtta är ju evighetssymbolen och den ska också bringa lycka. Jag har ritat och målat sju åttor i chakrafärgerna och sytt ett fodral i guld till dom.

Det viktigaste av allt är att tro och lita på vad man gör, annars så funkar det inte med önskemålen.


Det vore roligt att höra vad du har för något som ska bringa dig tur och lycka.

Jag tror att alla har något, jag väntar med spänning på att få kommentarer om detta.

                                   




Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards