kristinakicki

Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

Min goa vän Kim

Av Kristina - 27 februari 2011 16:14

  

Den här söta ängeln fick jag av en mycket god vän på min födesedag i höstas.

Jag har fått en så go vän till, hon kallar sig för Kim, hon skriver så kloka råd  i gästboken det uppskattar jag mycket.

Det skulle glädja mig om ni vill läsa det hon skriver, det är så bra.

Jag är så tacksam för era kommentarer mina kära vänner, jag lär mig massa nya saker hela tiden.

Det är roligt att läsa i andras bloggar och få ta del av det ni skriver, det ger mig mycket.

Kramar till er alla

 
 
Spanaren

Spanaren

27 februari 2011 19:17

Så söt ängel ... wow ... underbar present! Jag ska läsa i din gästbok vad din nya goda vän Kim skriver till dig ;.) /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Kristina

27 februari 2011 19:36

Visst är ängeln söt.
Jätteroligt att du går in och läser vad Kim skriver.
Mera varma kramar!

 
Lena

Lena

27 februari 2011 22:46

Sån söt ängel.Det märks att du gillar änglar,det gör jag med.
Kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Kristina

28 februari 2011 09:19

Jag är glad att du tittar in igen.
Roligt att du med gillar änglar.
Jag ger dig en kram och önskar dig en bra dag.

 
lillis

lillis

28 februari 2011 07:00

Vilken söt ängel fin present. Ska gå in och läsa in din gästbok
Ha en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Kristina

28 februari 2011 09:17

Visst är ängeln söt!
Jag önskar dig med en bra dag!
Kramar!

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

28 februari 2011 18:39

Varmaste kramar till dig också, go'a Kristinakicki =)
Lambergsfrua

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

Kristina

28 februari 2011 22:59

Tack snälla!
Du är så go du med!
Kramar till dig

 
Maggan

Maggan

1 mars 2011 09:09

Änglar,finns dom?
Ja absolut!
Jag har några hos mig varje dag. Inte bara porslinsänglar.
Jo jag har sådana också.Mitt barnbarn Malin gjorde tre stycken i lera till sin farfar. De står vid hans porträtt nu och inger tröst. Jag har också givit honom en för all kärlek han gav mig.
Jag kände spontant att jag kunde skriva detta till dig.
Kram!

http://margaretha.bloggagratis.se

Kristina

1 mars 2011 09:16

Jag är jätteglad för att du berättar detta.
Jag känner oxså att jag har änglar med mig.
Men man måste be dom om hjälp.
Så roligt att du med har änglar.
Visst är det en fin gåva att ge Änglar.
Ha det jättegott och känn in dina änglar.
Kram

 
Anita

Anita

1 mars 2011 09:13

Hej vännen !!!
Det måste ha kommit bort det du skrev om servisen för någon dag sen för jag har inget seett och inget gjort ... Det är så mycket som händer i cybervärlden som vi inte rår på !!!

Jättefin ängel du delar med dig av idag !!! Njut av den på väl synlig plats.

Visst är det roligt att gå igenom det man har och använda det som man tycker om. Varför spara på det när allt bara är en stund på jorden ... Jag är i olag och hinner inte göra allt som jag vill så min blogg och besök hos alla hinns inte inom min tidsplan. Tänker på er alla och här får du en jättestor kram från mej !!!

http://minplats.bloggplatsen.se

Kristina

1 mars 2011 09:21

Nästan alla änglar har jag i mitt healingrum.
Jag hinner inte heller med att besöka alla bloggar som jag skulle vilja.
Men jag blir så glad Anita när du tittar in till mig.
Jag ger dig med en jättestor kram min vän.

 
skrivmoster

skrivmoster

1 mars 2011 09:57

Söt ängel! Jag är ju också en änglavän som jag berättat. Ska kolla i din gästbok!

Skickar solskenshälsningar och kram från mig i norr!

http://www,skrivmoster.bloggplatsen.se

Kristina

1 mars 2011 10:43

Vad spännande med din änglavän!
Tack för solskenet det har jag inte här.
Kramar till dig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 31 december 2013 20:56

  Kanske lite konstigt att visa en julbock till nyår, men bättre sent än aldrig. Jag fyllde 60 år på Elisabeth-dagen. Min syster och hennes sambo bjöd ner mig och min sambo till  Lindome i början av december för att fira mig. Dom bjöd oss hela hel...

Av Kristina - 2 december 2013 07:04


  Under en lång tid har det bara varit stopp för mig var gång som jag har tänkt blogga. Nu på morgonen när jag gick ut till skjulet för att hämta kylväskan, så såg jag de här vackra kristallerna på dörren. Jag var bara tvungen att hämta kameran ...

Av Kristina - 21 augusti 2013 21:01


  Får jag presentera min docka Margareta. Vi har varit i Vadstena idag hos en kvinlig Dockdoktor. Margarareta har legat i en plastkasse i en garderob i många år. Förra sommaren när jag var i Vadstena gick jag in i en affär och kan ni tänka er där ...

Av Kristina - 14 augusti 2013 09:41

  Att gå in i sig själv och meditera är viktigt för kropp och själ, men det är inte alltid så lätt. Jag går i en meditationsgrupp, då är det lite enklare. Men jag känner att gärna mediterar i min ensamhet. Jag har flera cd med guidade meditationer...

Av Kristina - 5 augusti 2013 15:40


  I lördags hade vi en så trevlig släktträff med syskon, barn och barnbarn. Vädret var helt på vår sida och vi fick en heldag tillsammans. Vi träffades KL 12 och började med en tipspromenad som enbart handlade om min Pappas liv. Vår Far gick bort ...

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards