kristinakicki

Direktlänk till inlägg 14 februari 2011

kram på alla hjärtans dag

Av Kristina - 14 februari 2011 11:04

Jag önskar alla en underbar och trevlig dag!

Många alla hjärtankramar från mig.

  


 
 
Cina

Cina

14 februari 2011 12:08

Önskar dig en Trevlig Alla Hjärtans Dag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Kristina

14 februari 2011 15:58

Tack snälla!
Det önskar jag dig med!
Kramar!

 
Spanaren

Spanaren

14 februari 2011 12:11

En hjärlig hjärtekram i retur till dig/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Kristina

14 februari 2011 15:57

Tack snälla kära vän!
Kramar!

 
Monica

Monica

14 februari 2011 12:43

En stor alla hjärtanskram till dej!

Monica

http://violett.bloggplatsen.se

Kristina

14 februari 2011 15:56

Jag önskar dig detsamma!
tack för att du tittar in!

 
Ingen bild

Nina

14 februari 2011 12:50

Många hjärtanskramar till dig oxå och hoppas du får en trevlig dag själv.

Kristina

14 februari 2011 15:55

Tack snälla!
Jag önskar dig med en trevlig dag1
kramar från mig!

 
Anita

Anita

14 februari 2011 13:02

Tack snälla goa du, för kramarna. Jag önskar dig detsamma, vännen !!!
Stor kram och en "osynlig" ros

http://minplats.bloggplatsen.se

Kristina

14 februari 2011 15:53

Tack snälla Anita för att du tittar in, jag önskar dig en underbar dag.
Tack för rosen.
Stor kram till dig med!

 
lillis

lillis

14 februari 2011 16:08

Tack för kramarna önskar dig detsamma
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Kristina

14 februari 2011 17:59

Tack snälla!
jag blir så glad när du tittar in och lämnar en kommentar.
Det är så roligt att få en liten hälsning.
Kramar till dig-

 
calma

calma

14 februari 2011 18:25

Hej vännen!

Tack,det behöver jag,känner mej så trasig inuti,
Vet att jag har mitt Carpediem,men han fattas mej
Älskade fotermamma lever,hon är så underbar

De fanns för mej när livet hade trasat sönder min själ,pga av hur människor behandlade mej
De tyckte om mej för den jag var då,fast jag säkerligen var mkt jobbig pga hur jag mådde
Jag fick känna att jag hade ett människovärde,för första gången i mitt då 15åriga liv

Har många varma fina minnen av honom,och dom plockar jag fram,så småningom
men just nu är det sorgen som uppfyller mej

Tänk,jag skulle idag ringa dom,men ville avvakta tills de haft sin middagslur och efterm-kaffet var klart,då vet jag att de är mest tillgängliga
JAg skulle per telefon(de bor i Skåne) ge dom en stor varm kram på dagen idag,
Samtalet kom därifrån istället

Tack snälla,jag behöver den kraften nu
Varm kram Calma

http://calma-s.bloggplatsen.se

Kristina

14 februari 2011 19:42

Vilka underbara fosterföräldrar du har haft, det skulle finnas fler av den sorten.
Att det ska dröja så länge ibland för att träffa de människor som tror på oss läker oss.
Jag tror och jag känner att du har gett dom mycket glädje i livet.
Det är så fantastikt att läsa om di stora tacksamhet.
Du är en underbar och kärleksfull människa.
Jag är så glad att jag har fått kontakt med dig.
jag sänder mera kärleksfulla tankar.
Kramar.

 
Ingen bild

Birgitta

15 februari 2011 07:35

Önskar dig det samma. Hoppas vi ses snart.

Kristina

15 februari 2011 14:19

Jag hopps med att vi kan hitta en helg att träffas.
Kram på dig kära syster!

 
Calma

Calma

15 februari 2011 08:16

Hej vännen!
Tack,för dina ånyo värmande tankar o kramar.

Gnm åren,de 60 har man upplevt så mkt,både
glädje o sorg,
Ändå så svårt att förstå att det gör så ont,varje gång,som sorgen får fäste i en.

Det fanns verkl inget ont i den mannen,och alla de ggr som jag mådde så fruktansvärt dåligt,när jag bodde hos dom och även senare i livet,när människor man trott o litat på,visat motsatsen, så fanns han och hon där,,
En trygg famn att krypa upp i,
De har hela tiden funnits som redskap för mej,när jag velat ge upp,
Jag är glad för att jag har kunnat återgälsa lite av all den kärlek de visat mej,,gnm att finnas och lyssna,när de har behövt det

Inatt drömde jag om min fostermamma,

Tack vännen för allt,de värmande orden,
Ja,jag försöker behandla andra som jag själv vill bli bemött,mår man bäst av

Är jätteglad för din vänskap här också
Tack för du finns,

Varm kram från Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

Kristina

15 februari 2011 14:17

Tack snälla Calma.
Jag blir så rörd när du berättar om dessa underbara människor och din tacksamhet mot dom.
Trygghet är så viktig, din fosterfar släpper nog inte dig.
han kommer att vaka över dig och ta hand om dig.
Kärleksfulla kramar till dig.

 
Skrivmoster

Skrivmoster

15 februari 2011 08:34

Just igår var jag inte in på din blogg men vi kramades i alla fall via min blogg!

Idag -27 gr drygt och det är sol och vackert. Men det blir att kura inomhus!
Ha en fin dag och kram på dig!

http://www.skrivmoster.bloggplatsen.se

Kristina

15 februari 2011 14:12

Har ni så kallt!
Vi har bara -6 men det är molnigt och solfritt.
tack för att du tittade in.
Jag kramar dig gärna i dag igen.
Ha en jättebra dag.

 
Maggan

Maggan

15 februari 2011 19:12

Hej kristina!
Tyvärr hade jag inte så mycken tid igår att läsa bloggar,för jag var till reumatologen i Linköping. Tog ju en halv dag. Sen var jag så trött när jag kom hem.
Men jag hoppas du hade en riktigt fin Alla-Hjärtans-dag.

Och jag hoppas du får en fortsatt skön vecka.

Jag ger dig här en lite försenad Hjärtekram.

http://margaretha.bloggagratis.se

Kristina

15 februari 2011 20:52

Jag hade en jättebra dag.
Jag önskar dig med en fortsatt bra vecka.
jag skickar tillbaka goa kramar till dig med.

 
calma

calma

16 februari 2011 10:03

Hej vännen

Idag delat med mej av en dikt som jag skrev för mng år sedan

Försöker hitta bra musik,hittat en del då jag sökte på religiöst,på Spotify

Men hur delar jag med mej,till min blogg av musik?
Har du ngr tips på musik som man kan läkas av
i denna situationen

Varm kram Calma

http://calma-s.bloggplatsen.se

Kristina

16 februari 2011 10:25

Jag ska tänka till lite om musiken.
För mig är ju Elvislåtarna så läkande.
"Always on my mind" är ju helt underbar.
"And i love you so".
För mig har Elvis en läkande och lugnande det är precis som han forfarande ger possitiv energi.
Kram, Jag kommer och hälsar på sen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 31 december 2013 20:56

  Kanske lite konstigt att visa en julbock till nyår, men bättre sent än aldrig. Jag fyllde 60 år på Elisabeth-dagen. Min syster och hennes sambo bjöd ner mig och min sambo till  Lindome i början av december för att fira mig. Dom bjöd oss hela hel...

Av Kristina - 2 december 2013 07:04


  Under en lång tid har det bara varit stopp för mig var gång som jag har tänkt blogga. Nu på morgonen när jag gick ut till skjulet för att hämta kylväskan, så såg jag de här vackra kristallerna på dörren. Jag var bara tvungen att hämta kameran ...

Av Kristina - 21 augusti 2013 21:01


  Får jag presentera min docka Margareta. Vi har varit i Vadstena idag hos en kvinlig Dockdoktor. Margarareta har legat i en plastkasse i en garderob i många år. Förra sommaren när jag var i Vadstena gick jag in i en affär och kan ni tänka er där ...

Av Kristina - 14 augusti 2013 09:41

  Att gå in i sig själv och meditera är viktigt för kropp och själ, men det är inte alltid så lätt. Jag går i en meditationsgrupp, då är det lite enklare. Men jag känner att gärna mediterar i min ensamhet. Jag har flera cd med guidade meditationer...

Av Kristina - 5 augusti 2013 15:40


  I lördags hade vi en så trevlig släktträff med syskon, barn och barnbarn. Vädret var helt på vår sida och vi fick en heldag tillsammans. Vi träffades KL 12 och började med en tipspromenad som enbart handlade om min Pappas liv. Vår Far gick bort ...

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards