kristinakicki

Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

Glöm inte att tävla

Av Kristina - 11 februari 2011 14:15

  

Dom här söta änglarna och indianen är gåvor som jag fått för att ha i mitt healingrum.

Jag sparar lite grann på änglar, stenar m.m på det som känns bra för mig.

Idag vill jag påminna er alla om tävlingen där du kan vinna en distansheling, det är inte så många dagar kvar.

Jag var själv inne i en annan blogg för att tävla och där skulle man precis som här skriva något positivt om sig själv.

Det var inte så lätt jag fick tänka till ordentligt, att det ska vara så svårt att skriva bra saker om sig själv.

Det var en jättebra träning för mig och hoppas att ni tycker likadant.

Du kommer till tävlingen om du trycker här


 
 

Kristina

11 februari 2011 22:28

Det såg jättegott ut.
Det får jag pröva, men jag har ingen aubergin kvar den gick åt till middagn stekt i panna med curry.
kramar till er

 
lillis

lillis

12 februari 2011 07:22

Vilken vacker bild
Önskar dig en fin och bra helg
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Kristina

12 februari 2011 09:26

Jag tycker det är så mysigt när du tittar in och önskar mig en bra dag.
Det glädjer mig så.
Du ska veta att jag önskar dig detsamma.
Varma kramar från mig.

 
Spanaren

Spanaren

12 februari 2011 08:27

Så fin indian och änglar du har ... wow! Är det ett speciellt rum där du har allt detta fina med alla dina magiska stenar med mera.
Jag tycker också om stenar och jag har plockat hem stenar och även köpt några små.
Programmerat om dem (för att endast ha mina energier) genom att lägga dom i saltvatten.
Är redan med i din tävling *ler* och kan skriva så mycket om hur bra healing är osv. Ha en bra lördag och tack igen för att du hittade mig/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Kristina

12 februari 2011 09:23

Tack för tipset om stenarna.
Jag har mina stenar som jag använder när jag healar i fönstret, så dom blir renade av solen.
Jag har köpt mycket stenar, kanske ska lägga ut dom på bloggen.
Jag är jätteglad att du är med och tävlar, och att du är så possitivt inställd till healing.
Jag önskar dig med en trevlig lördag!
Tack för alla fina kommentarer du skriver.
Jag är så tacksam för din vänskap.
Healingkram till dig.

 
Spanaren

Spanaren

12 februari 2011 11:24

Många renar sina stenar i månskenet också ;-)
Vem vill förneka kärleken genom att ge eller få healing är för mig svårt att förstå ;-)
Skriver alltid ur mittt hjärta så att orden kanske ska hamna rätt *ler*/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Kristina

12 februari 2011 14:26

Nu lärde jag mig något nytt idag med.
när jag började ge heling och var lite osäker lärde jag mig.
"att allt som du gör med kärlek är ok".
Det har jag levt efter och med det känner jag mig trygg.
Det är så roligt när du tittar in jag bara känner din possitiva energi.
Kramar.

 
Corina

Corina

12 februari 2011 14:06

Samlar lite på änglar själv...har ett par som jag verkligen tycker om och kikar ständigt efter nya änglar .Ha en härlig lördag, kram !

http://corina.bloggplatsen.se

Kristina

12 februari 2011 14:21

Visst är det härligt att samla på änglar.
Jag brukar få änglar av min vänner och det gör mig glad.
Ha en bra dag du med!
kramar till dig.

 
Cina

Cina

12 februari 2011 16:27

Även jag samlar lite på änglar.
Men mest tomtar o troll.
Jag har mina stenar i en skinnpung i fickan.
Dom ger mig energi.
Och jag renar mina i grov salt.

Ha en fin helg!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Kristina

12 februari 2011 16:49

Tack för ett tips till att rena stenar på.
Smart och ha dom i fickan.
Jag brukar ofta ha en sten runt halsen.
Jag har små "burar" som jag lägger stenen i.
Hoppas att med lägger ut dina änglar på bloggen, jag ska göra det med.
Kram och en fin helg önskar jag dig.

 
Monica

Monica

13 februari 2011 16:15

Jag samlar på grodor....men änglar är vackert.

Tävlar här hos dej gör jag,ska bli intressant att höra vem som vinner.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

Kristina

13 februari 2011 18:13

Mysigt att samla på grodor!
Jag tycker också att det ska bli spännande att få ge bort en healing.
Kram!

 
Lena

Lena

13 februari 2011 19:14

Jag samlar också på änglar. Min son har dessutom mött en när han var liten. På riktigt alltså. Kram

http://lillahonshuset.bloggplatsen.se

Kristina

13 februari 2011 20:53

Så roligt att du oxså samlar på änglar.
vilket fantastikt möte din son har haft.
Dom säger att barn ofta ser änglar.
Kram och tack för att du tittar in.

 
lillis

lillis

14 februari 2011 10:27

En bra Alla hjärtans dag till dig
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Kristina

14 februari 2011 10:48

Tack snälla.
Jag önskar dig med en riktigt bra alla hjärtans dag!
kramr till dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 31 december 2013 20:56

  Kanske lite konstigt att visa en julbock till nyår, men bättre sent än aldrig. Jag fyllde 60 år på Elisabeth-dagen. Min syster och hennes sambo bjöd ner mig och min sambo till  Lindome i början av december för att fira mig. Dom bjöd oss hela hel...

Av Kristina - 2 december 2013 07:04


  Under en lång tid har det bara varit stopp för mig var gång som jag har tänkt blogga. Nu på morgonen när jag gick ut till skjulet för att hämta kylväskan, så såg jag de här vackra kristallerna på dörren. Jag var bara tvungen att hämta kameran ...

Av Kristina - 21 augusti 2013 21:01


  Får jag presentera min docka Margareta. Vi har varit i Vadstena idag hos en kvinlig Dockdoktor. Margarareta har legat i en plastkasse i en garderob i många år. Förra sommaren när jag var i Vadstena gick jag in i en affär och kan ni tänka er där ...

Av Kristina - 14 augusti 2013 09:41

  Att gå in i sig själv och meditera är viktigt för kropp och själ, men det är inte alltid så lätt. Jag går i en meditationsgrupp, då är det lite enklare. Men jag känner att gärna mediterar i min ensamhet. Jag har flera cd med guidade meditationer...

Av Kristina - 5 augusti 2013 15:40


  I lördags hade vi en så trevlig släktträff med syskon, barn och barnbarn. Vädret var helt på vår sida och vi fick en heldag tillsammans. Vi träffades KL 12 och började med en tipspromenad som enbart handlade om min Pappas liv. Vår Far gick bort ...

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards