kristinakicki

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Kristina - 2 februari 2011 14:07

Jag vill tacka för alla fina och uppmuntrande kommentarer och gästboksinlägg.

Förut så kände jag varför kommenterar ni inte mig för, alla andra får ju kommentarer.

Men nu har det hänt, dom bara dräller in och jag hoppas att dom fortsätter och drälla in.

Det är så fantastiskt att läsa allt snällt, vackert, uppmuntrande och all vänlighet som ni ger till mig.

Sluta aldrig med detta, det stärker min självkänsla och jag blir gladare och piggare av er mina nya älskade bloggvänner.

Sen har jag ju Kim som gör mig så nyfiken vem är du?

Du skriver så vänligt och uppmuntrande i min gästbok.

Det du skriver är så läsvärt för alla!

Tipset  med citron ska jag ta till mig det tror jag på.

Jag fick ett annat tips om citron, att man skulle dela en citron i fofbadet och låta den vara kvar, det ska vara bra mot förkylning.

Oj, jag bytte visst ämne.

Tack alla än en gång, nu ska jag gå ut i den stärkande solen.

Kärleksfulla kramar till er!   

                                                  
         

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards