kristinakicki

Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

Solnedgång över sjön

Av Kristina - 1 februari 2011 12:01

      Så här underbart vackert var det i söndags när solen gick ner.

Jag har tagit bilderna nere vid sjön, vi tog en promenad på isen.

Jag tyckte lambergsfruas bider var så underbara så jag ville uppleva solnedgången jag med.

  

Mörkret kom ganska fort, Jag tycker det är så rogivande att vara ute på isen.

Jag brukar ta sparken och åka en liten tur.

  

Jag var så lycklig över dom här bilderna, jag är inte van att ta kort.

Jag fick lite hjälp med inställningen av kameran.

  

Min dotter la sig på isen och gjorde den här underbara ängeln.

Det tog stopp med skrivandet men bilderna får tala för sig själva.

Jag vill passa på och tacka alla som tittar in i min blogg och skriver så fint till mig.

Kram till alla!
















 
 
Malin

Malin

1 februari 2011 12:37

Mycket vackra bilder =) Ha en bra dag =)

http://urmittliv.bloggplatsen.se

Kristina

1 februari 2011 13:05

Tack snälla!
Vad roligt att du hälsade på!
Kram och ha en bra dag!

 
Pisan

Pisan

1 februari 2011 13:53

Åååhh vad fina bilder! Så vackert. Önskar dig en fin tisdag! Kram! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Kristina

1 februari 2011 16:24

Tack snälla!
jag är glad att du tittar in.
Jag önskar dig med en tiktigt trevlig kväll!
Kramar till dig!

 
lillis

lillis

1 februari 2011 16:14

Vilken vacker solnedgång, och så fina foton.
En liten fråga, kan jag länka dig?
Önskar dig en bra kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Kristina

1 februari 2011 16:21

Jag blir så glad för att du vill länka mig!
Jag länkar gärna dig med.
Men det tar lite tid jag är inte så bra på data, så jag får ta lite hjälp.
Önskar dig med en mycket trevlig kväll!
Varma kramar!

 
solan

solan

1 februari 2011 16:38

Wow vilka bilder.....Ja som du ser så blev jag nyfiken och tittade in till dej.
Har städat lite i dag även jag :)
I kväll blir det motionsdans....
Kram.

http://m-fors.bloggplatsen.se

Kristina

1 februari 2011 17:46

Vad kul att du tittade in!
Jag är glad att du tycker om mina bilder. jag har precis börjat med att fotografera.
Jag är till och med nöjd med dom själv.
jag kommer tillbaka igen till dig.
Kram!

 
Monica

Monica

1 februari 2011 18:45

Jättefina bilder....nu har jag länkat till dej utan att fråga dej först,men hoppas att du inte har något emot det.

Ha en fin kväll!

http://violett.bloggplatsen.se

Kristina

1 februari 2011 20:03

Tack snälla för att du länkar mig.
Jag ska göra detsamma med dig.
Jag önskar dig med en fin kväll.
Kramar!

 
Cina

Cina

1 februari 2011 18:58

OJOJOJ vilka vackra bilder du visar oss idag.
Visst är det otroligt vackert.
Och ÄNGELN säger mig en hel del ser jag!
TACK!!!!

Önskar dig en fortsatt fin tisdag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Kristina

1 februari 2011 20:01

Jag blir så lycklig över berömmet över mina bilder.
Ängeln är så mysig i sitt halvmörker.
Önskar dig också en fortsatt trevlig kväll.
kärleksfulla kramar till dig.

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

1 februari 2011 19:27

Men Kristina, så vackra bilder du har tagit på söndagens solnedgång - jag är helt tagen av den första bilden. Solnedgångar upphör aldrig att fascinera.
Tack för att du delade med dig!
Varma kramar,
Lambergsfrua

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

Kristina

1 februari 2011 19:57

Tack så mycket!
Solnedgångar är fantastiska.
Tack för att du tittade in!
Varma kramar till dig med.

 
Corina

Corina

1 februari 2011 20:02

Härliga färger på korten ! Själv är jag ingen som tar promenader på isen fast jag bor vid Tavelsjön. Känner mig osäker även om jag vet att isen håller, kanske har det att göra med att en kamrat drunknade,gick igenom vårisen för många år sedan..... Om jag kan sporra till viktnedgång via min blogg känns det mycket bra ! Då kan man väl säga att min blogg fyller en funktion.Kram och lycka till och välkommen tillbaka till min blogg.

http://corina.bloggplatsen.se

Kristina

1 februari 2011 20:06

Då förstår jag att du tycker det är jobbigt med isar.
Sådana minnen sitter kvar.
Jag kommer så gärna tillbaka till din blogg!
Tack snälla för att du tittar in.
Kramar till dig.

 
Calma

Calma

1 februari 2011 21:16

Hej på dej!
Åhh,vilka bilder,vackert så säj
Mkt fin o talande ängel,
TAck för du delar med dej,
Stor kram Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

Kristina

1 februari 2011 21:54

tack för att du gillar mina bilder.
vad fint att du ser ängeln.
Stor kram till dig med!

 
Margaretha

Margaretha

1 februari 2011 21:30

Vilka underbart fina bilder du tagit.finns inget finare än solnedgång.Det är så mystiskt på något vis.Vintertiden är de ju så korta,annat är det på somrarna när man kan sitta ute och njuta av dem.
Och tänk när man gjorde änglar i snön.Det går ju inte nu för tiden tyvärr.Skulle jag lägga mig ner och göra en,så finge jag väl ligga kvar.
Det är så roligt att ha fått dig som vän och jag kommer att hälsa på dig ofta ska du veta.
Kram o ha en fortsatt skön kväll.

http://margaretha.bloggagratis.se

Kristina

1 februari 2011 21:50

jag håller med dig det är samma här om jag skulle göra en ängel då blev jag kvar. Jag fick låta dottern göra Ängeln.
du är så välkommen att hälsa på, jag kommer gärna till dig med.
Kram på dig min nya bloggarvän.

 
Calma

Calma

2 februari 2011 08:42

Hej på dej,gomorron!
Tror jag ej fått ditt inlägg igår,innan jag skrev hos dej
Ville bara tacka för komplimangen,du sätter fingret på det som är jag,nämligen att få glädja andra,
Blir självklart själv glad för det jag får till mej,i bloggar o annat
Men jag är ju sån,vill så gärna få andra att dra på munnen,kanske för en stund glömma sitt eget,kanske lite trista,vad det nu kan vara
Dock ej att förglömma att det finns mkt allvar i mej oxå,som sig bör,
Lägger ej in skämt o liknande hos ngn som kanske ej är i fas för det
Sen sparar jag alltid en del till mej själv,i allt "givande",det är viktigt
Kul att fått dej som vän,tycker jag,verkligen
Ha d bäst o så stora kramen från Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

Kristina

2 februari 2011 09:21

Tack Calma för att du finns!
jag känner precis som du att det underbart att glädja och hjäpa andra. Det är därför jag tycker så mycket om healing jag får så mycket tillbaka där.
Jag har oxså ett stort allvar i mig.
Jag vill heller aldrig såra någon med dumma skämt.
Jag är så trött på en del humorprogram i tv när dom sitter och skrattar på andras bekostnad, helst om fetma.
Jag är jätteglad att du skriver så mycket fint i min blogg.
Ta väl hand om dig min kära vän!

 
gerty

gerty

2 februari 2011 11:49

Så roligt att du tittade in hos mig, alltid lika roligt med nua kontakter,sååååå ljuvliga bilder du visar

http://prilyckans.bloggplatsen.se

Kristina

2 februari 2011 14:05

Jag tycker oxså det är roligt med nya kontakter. Jag är glad att du tittade in och att du gillar mina bilder.
Jag kommer coch hälsar på igen.
Kramar till dig!

 
Spanaren

Spanaren

2 februari 2011 20:49

Wow ... så fina bilder ... njuter ... tack :-)
Ängeln blev som grädden på moset/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Kristina

2 februari 2011 21:09

tack för att du njuter av mina bilder och av min dotters ängel.
kram och tack för du tittar in.

 
Kaela

Kaela

10 februari 2011 15:27

Du skriver underbart Kicki . och du har underbara foton på din blogg.

Kram!

http://kaela.bloggplatsen.se

Kristina

10 februari 2011 15:34

Tack snälla Kaela.
Jag blir så glad för att du hälsar på mig i min lilla blogg.
Jag tycker så mycket om din blogg.
Kramar till dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 31 december 2013 20:56

  Kanske lite konstigt att visa en julbock till nyår, men bättre sent än aldrig. Jag fyllde 60 år på Elisabeth-dagen. Min syster och hennes sambo bjöd ner mig och min sambo till  Lindome i början av december för att fira mig. Dom bjöd oss hela hel...

Av Kristina - 2 december 2013 07:04


  Under en lång tid har det bara varit stopp för mig var gång som jag har tänkt blogga. Nu på morgonen när jag gick ut till skjulet för att hämta kylväskan, så såg jag de här vackra kristallerna på dörren. Jag var bara tvungen att hämta kameran ...

Av Kristina - 21 augusti 2013 21:01


  Får jag presentera min docka Margareta. Vi har varit i Vadstena idag hos en kvinlig Dockdoktor. Margarareta har legat i en plastkasse i en garderob i många år. Förra sommaren när jag var i Vadstena gick jag in i en affär och kan ni tänka er där ...

Av Kristina - 14 augusti 2013 09:41

  Att gå in i sig själv och meditera är viktigt för kropp och själ, men det är inte alltid så lätt. Jag går i en meditationsgrupp, då är det lite enklare. Men jag känner att gärna mediterar i min ensamhet. Jag har flera cd med guidade meditationer...

Av Kristina - 5 augusti 2013 15:40


  I lördags hade vi en så trevlig släktträff med syskon, barn och barnbarn. Vädret var helt på vår sida och vi fick en heldag tillsammans. Vi träffades KL 12 och började med en tipspromenad som enbart handlade om min Pappas liv. Vår Far gick bort ...

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards