kristinakicki

Alla inlägg under januari 2011

Av Kristina - 12 januari 2011 19:22

Jag fick ett underbart gästboksinlägg häromdagen! Jag kan inte svara i gästboken, så det får bli så här!

Du hade läst det jag skrivit om att skicka kärlek till nära och kära!

Du hade prövat detta och det har fungerat mycket bra för dig!

Jag fick ett tack från dig som gick rakt in i mitt hjärta!

Här citerar jag dig:

"Det skapar också ro i kroppen, att säga stopp till sig själv och tänka att nu är det jag, som behöver ljus och kärlek, när tankarna börjar bli elaka om sig själv."

Det var mycket tänkvärt!

Jag skulle bli så glad om du kommer tillbaka och hälsar på!

Tack snälla du!  

 

Av Kristina - 9 januari 2011 11:06

Jag känner mig fortfarande glad efter min kväll igår med All Shook Up.

Det jag känner idag är att det gjordes inga försök med att imitera Elvis.

Utan alla var sig själva och sjöng Elvis låtar från deras egna hjärtan.

Jag tror det var hemligheten till att det var så bra!

Tack än en gång för en underbar kväll!

Av Kristina - 8 januari 2011 22:34

Vilken underbar kväll jag haft!

Jag har varit på Skövde Stadsteater och sett ALL SHOOK UP.

En musikal gjord på bara Elvismusik.

Det var det bästa jag har varit på!

Allt var bra!

Revymakarna är otroliga dom hade lyckas med allt!

Alla goa gamla Elvislåtar fick liv igen.

Handlingen var så kärleksfull och positiv och slutet var underbart.

Alla gav sitt yttersta.

Vi fick skratta vi fick njuta av underbar musik!

Varenda minut var givande!

Jag är så glad att smärtan var över i min arm, så att jag kunde njuta av denna underbara kväll!

Tack än en gång för all healing.

                                                  


          

 

Av Kristina - 8 januari 2011 21:52

Nu har vi ett nytt år!

På nyårsafton vaknade jag med en fruktansvärd smärta i min högra arm, jag kunde inte röra den!

Vi skulle ha gäster på kvällen, jag hade förberett ganska mycket dagen innan.

Men allt fungerade bra utan mig!

Det blev god mat och en trevlig kväll!

Jag brukar sällan ta värktabletter, men det fanns inget val, jag kunde inte klä på mig, eller göra något.

Det var bara och vila, det var jag inte van vid.

Vilar jag så handarbetar jag.

Nu fick jag lära mig att koppla av!

jag har läst, jag har sovit, sett på hyrfilm och bara varit hemma och vilat!

Jag vill tacka alla mina goda vänner som har ringt mig, och även gett mig så mycket distanshealing.

Nu har jag själv fått känna på att få healing, det var så underbart!

Jag har känt en förbättring var enda gång ni skickat!

Tack vare eran hjälp så mår jag bra nu!

Det finns inget så underbart som när man har haft mycket värk och den släpper, jag är överlycklig att jag kan röra min arm igen.

Jag har även mediterat mycket och lyssnat på Elvis.

Det var en dokumentär på tv om honom nu när jag var dålig.

Han gav så mycket av sig själv, han hade ett så kärleksfullt sätt och han var närvarande.

Mitt nyårslöfte ska bli att vara "närvarande" det ger mig själv och andra en större självkänsla!

Kramar till er alla!

                                         

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards