kristinakicki

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Kristina - 20 december 2010 18:14

  

Så mycket snö vi har fått! Vi skottar och skottar, vi vet snart inte var vi ska göra av all snö.                    

Men det blir en vit jul och det är ju underbart. Det är roligt för alla barn med snö.

Det finns mycket roligt att göra när det är en riktig vinter.

Men det här skottandet är inte roligt. Ok. Jag rör på mig det ger kondition, jag kommer utanför dörren.

Jag tycker det är mysigare inomhus spela julmusik och förbereda för julen.

Idag har jag lagt i blöt sillen och gjort lagen.

Det blev den klassiska 1,2,3 lagen, (en del ättika två delar socker tre delar vatten).

Det blev även lite städning, men ingen storstädning till Jul. Jag har putsat koppar det gjorde min mamma och då gör jag likadant.

  

Nu ska jag sätta mig i soffan och njuta av värmen från braskaminen, och sticka färdigt raggsockarna, som ska bli en julklapp.

Kanske smutta på glöggen när jag ändå håller på och njuter.


                                                  


                                                  

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards