kristinakicki

Direktlänk till inlägg 19 september 2010

Vinn en healing/distanshealing!

Av Kristina - 19 september 2010 12:29

  

Nu har du chansen att vinna en healingbehandling av mig. Även du som inte har möjlighet att komma hem till mig kan vara med. Då blir priset istället en distanshealing.

Det du behöver göra för att delta i tävlingen är att lämna en kommentar till detta inlägg. Skriv något roligt, positivt eller tänkvärt. Glöm inte att lämna din bloggadress, om du har någon, så att jag kan kontakta dig. Lämnar du din mailadress, skriv den då direkt i kommentarsfältet, annars syns den inte.

Jag avslutar tävlingen när jag har minst tjugo deltagare. Då är jag enväldig domare och väljer vinnaren. Lycka till!


Tävlingen är avslutad. Jag tyckte att det var väldigt roligt att så många ville delta. Grattis Suzanne!

 
 
Jon

Jon

19 september 2010 18:11

Ja, det låter ju inte så dumt... ;-) Jag är med och tävlar. Tyvärr är jag inte så påhittig, så jag lånar ett tänkvärt citat som jag tycker är passande med tanke på mitt jobb:
"Människor är som fallskärmar: först när de utvecklas förstår man deras rätta värde." - Okänd

(jonsjo@yahoo.com)

http://jennyjon.bloggplatsen.se

 
Jenny Sjöberg

Jenny Sjöberg

19 september 2010 18:24

De här budorden gillar jag!

De tio budorden - som barn ser det:
1. Du skall icke stjäla från de fattiga om de ser det.
2. Du skall inte mata spädbarn med lök, för det har jag provat.
3. Du skall bara slå någon om du absolut måste.
4. Du skall inte baktvätta någon bakom deras ryggmärg.
5. Du skall vara så snäll som du kan, och annars kan du göra vad du vill.
6. Du skall lyssna på din mamma, vad hon än säger och vilket tonfall hon än använder.
7. Du skall bevara dig väl.
8. Om någon slår dig skall du bara vända den döva kinden till.
9. Du skall älska Gud hur mycket som helst, fast det är svårt och han inte visar sig trots att man ropar: "Kom fram"!
10. Du skall inte begära saker av din hustru. Och så sjunger man på Mors dag, annars blir det ett herrans liv.

Det var väl roligt, positivt och tänkvärt...? ;)

jenjonsjoberg@hotmail.com

http://jennyjon.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Birgitta

21 september 2010 08:35

Visst är jag med och tävlar.

Hittade ett citat i min kalender som nog gäller alla:
"Omnia vincit amor."
(Kärleken övervinner allt.)
/Vergilius
birgitta.andersson@gu.se

 
Ingen bild

Johan Andersson

21 september 2010 08:56

"Adams och Evas skuld bestod i att de var vegetarianer. De borde ha ätit upp ormen."
UFFE_BSS@hotmail.com

 
Ingen bild

Christina Hilding

21 september 2010 10:20

Vad spännande att vara med och tävla om en distanshealing. Det måste jag ju vara. Här kommer mitt bidrag: "Kålle gick fram till taxichauffören och frågade: É du ledig? Ja, svarade taxichauffören. Dé elá gött, svarade Kålle".
christinahilding@telia.com

 
Maria Hedberg

Maria Hedberg

21 september 2010 13:14

Hej Kristina!

Ville bara tala om att du är bäst

http://www.hela-dej.se

 
Ingen bild

Annsofi

21 september 2010 21:54

Hej,

det enda tänkvärda jag kan komma på är det min mormor muntrade upp mig med: "I vår släkt är vi varken vackra eller intelligenta, men vi har väldigt bra läkkött"

 
Ingen bild

Irene

22 september 2010 09:02

Hej Kristina!
Tackar gärna JA till detta.

Vänner är som änglar, du behöver inte se dom för att veta att dom finns

Irene viggofarm@hotmail.com

 
Ingen bild

Marianne

22 september 2010 11:47

Av Kristinas healing får man bra feeling

 
Ingen bild

Suzanne

22 september 2010 16:04

Hej Kristina. Vilken glädje dina blommor på bloggen visar !!! Det lyser om dom och om dig !!!
"Blommor är vilsamma att betrakta... De har varken känslor (?) eller konflikter." (Sigmund Freud)
kraftolivfullt@hotmail.com

 
Ingen bild

ingemari

22 september 2010 23:06

En tänkvärt ordspråk.
Ingen kan allt
Men alla kan något.
Kram ingemari

 
Ingen bild

berith bohren

23 september 2010 12:05

Goda vänner och vilda rosor kommer alltid tillbaka.
bbohren@carlsborg.net
Kram

 
Nalle Puh Sjöberg

Nalle Puh Sjöberg

27 september 2010 21:16

Voff, voff! Jag vill också vara med. Skulle verkligen behöva en healing. Gläfs, gläfs!

Här kommer några roliga djurhistorier!
----------
Varför är bladlössen så små?
SVAR: De har stannat i växten.
----------
- AJ!
- Vad hände?
- Jag stack mig på min hund.
- Inte kan man väl sticka sig på en hund?
- Jo, det är en spets.
----------
- Vad får man om man korsar en orm och en igelkott?
- Taggtråd!
----------
- Bits er hund?
- Nej.
- AJ! Ni sa ju att den inte bits!
- Det gör den inte heller, men det där är inte min hund.
----------
Hundar som skäller för mycket kan få hundan så allvarliga skallskador.
----------
Det var så många jag kunde komma på nu, men det var väl inte illa pinkat från en hund...?

http://jennyjon.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ann-Britt

28 september 2010 11:59


HEJ
Jag vill gärna vara med och tävla
Jag har några tänkvärda ord som jag läste någonstans för länge sen
"Motgången är ofta en förklädd vän.Möt den med tacksamhet, för den ger dig styrka och klokskap.

 
Ingen bild

Anette / healingträffen

1 oktober 2010 06:51

Här kommer en kort liten sanning som jag tycker stämmer så bra! ...."Riktig vänskap kommer inifrån"...
Kram

 
Ingen bild

Primrose

3 februari 2011 18:46

Jag vill gärna vara med!
Så här kommer några rader från mig.

Från att alltid ha varit en liten pusselbit i utkanten av livets pussel, vill jag bli en liten pusselbit någonstans i mitten av livets pussel!

Har hemsidan http://primrose.zoomin.se
och mailadress basal@live.se
Kram från mig Primrose ,-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 31 december 2013 20:56

  Kanske lite konstigt att visa en julbock till nyår, men bättre sent än aldrig. Jag fyllde 60 år på Elisabeth-dagen. Min syster och hennes sambo bjöd ner mig och min sambo till  Lindome i början av december för att fira mig. Dom bjöd oss hela hel...

Av Kristina - 2 december 2013 07:04


  Under en lång tid har det bara varit stopp för mig var gång som jag har tänkt blogga. Nu på morgonen när jag gick ut till skjulet för att hämta kylväskan, så såg jag de här vackra kristallerna på dörren. Jag var bara tvungen att hämta kameran ...

Av Kristina - 21 augusti 2013 21:01


  Får jag presentera min docka Margareta. Vi har varit i Vadstena idag hos en kvinlig Dockdoktor. Margarareta har legat i en plastkasse i en garderob i många år. Förra sommaren när jag var i Vadstena gick jag in i en affär och kan ni tänka er där ...

Av Kristina - 14 augusti 2013 09:41

  Att gå in i sig själv och meditera är viktigt för kropp och själ, men det är inte alltid så lätt. Jag går i en meditationsgrupp, då är det lite enklare. Men jag känner att gärna mediterar i min ensamhet. Jag har flera cd med guidade meditationer...

Av Kristina - 5 augusti 2013 15:40


  I lördags hade vi en så trevlig släktträff med syskon, barn och barnbarn. Vädret var helt på vår sida och vi fick en heldag tillsammans. Vi träffades KL 12 och började med en tipspromenad som enbart handlade om min Pappas liv. Vår Far gick bort ...

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards