kristinakicki

Direktlänk till inlägg 6 september 2010

Mitt healingrum

Av Kristina - 6 september 2010 18:41

Healing är för mig så mycket. Att heala sig själv kan man göra på många sätt. Du kan lägga dina händer på din mage så känns det varmt och skönt. Att göra det du tycker om som ger dig lugn och ro. När du läser en bok eller handarbetar. Det är så mycket som är helande för själen.

Det är viktigt att vi får omväxling med vad vi gör i vardagen. Det är så lätt att falla in i stressen. Att må bra är inte alltid så lätt. Att få healing är väldigt avkopplande.

Jag har ett särskilt rum som jag inrett med lugn och harmoni. Till avslappnade musik får du ligga på min massagesbänk. Sen håller jag händerna på dig som ligger där och börjar healingen. Det är lite olika hur lång tid det tar. Jag avslutar med att skriva en personlig text till dig. Det blir en vägledning med goda råd.

 
 
Ingen bild

Systera di

7 september 2010 08:36

Jag kan intyga att ditt healingrum skapar lugn och harmoni. När vi hälsar på er får jag den stora äran att sova i detta rum. Sover som en stock.

Kristina

7 september 2010 19:45

härligt systera mi

 
Ingen bild

Nina

11 september 2010 12:17

Du är fantastisk på att ge healing och har en otrolig healingförmåga. Det är ju en gåva att kunna hjälpa människor på detta sätt.

Kristina

11 september 2010 14:42

Tusen tack. det värmer så.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 31 december 2013 20:56

  Kanske lite konstigt att visa en julbock till nyår, men bättre sent än aldrig. Jag fyllde 60 år på Elisabeth-dagen. Min syster och hennes sambo bjöd ner mig och min sambo till  Lindome i början av december för att fira mig. Dom bjöd oss hela hel...

Av Kristina - 2 december 2013 07:04


  Under en lång tid har det bara varit stopp för mig var gång som jag har tänkt blogga. Nu på morgonen när jag gick ut till skjulet för att hämta kylväskan, så såg jag de här vackra kristallerna på dörren. Jag var bara tvungen att hämta kameran ...

Av Kristina - 21 augusti 2013 21:01


  Får jag presentera min docka Margareta. Vi har varit i Vadstena idag hos en kvinlig Dockdoktor. Margarareta har legat i en plastkasse i en garderob i många år. Förra sommaren när jag var i Vadstena gick jag in i en affär och kan ni tänka er där ...

Av Kristina - 14 augusti 2013 09:41

  Att gå in i sig själv och meditera är viktigt för kropp och själ, men det är inte alltid så lätt. Jag går i en meditationsgrupp, då är det lite enklare. Men jag känner att gärna mediterar i min ensamhet. Jag har flera cd med guidade meditationer...

Av Kristina - 5 augusti 2013 15:40


  I lördags hade vi en så trevlig släktträff med syskon, barn och barnbarn. Vädret var helt på vår sida och vi fick en heldag tillsammans. Vi träffades KL 12 och började med en tipspromenad som enbart handlade om min Pappas liv. Vår Far gick bort ...

Presentation


Det är jag som är Kicki!
Välkommen till min blogg.
Här kan du läsa om mitt sätt att leva. Vad roligt att du tittar in! Lämna gärna en kommentar, jag svarar på alla.

Gästbok

Antal besökare hos mig nu


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards